1

Onderwerp: Sugarcraft gun

Beste allen,

Ik heb het vermoeden inmiddels dat mijn gun niet compleet is....Mijn handvat bungelt maar wat en de veer heeft geen enkel nut

Ik vond het een onding....echter ik kon haartjes maken dus ik was redelijk in mijn nopjes.....maar vanavond zag mijn man mij bezig en hij barstte zowat in een lachbui uit.... :D

Zijn conclusie...je gun is niet compleet....

kan iemand zien of zijn conclusie klopt dat er bij het veertje iets mist?

Ik heb inmiddels (net) ook een email gestuurd naar de shop met de vraag...

http://i977.photobucket.com/albums/ae254/JaantjeB/DSC04058.jpg

groetjes Jaan

Re: Sugarcraft gun

Volgens mij klopt ie wel zo hoor!
Misschien verkeerd in elkaar gezet?

Succes ermee!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

waar zit het palletje van je handvat? Die hoort boven de vier ijzeren plaatjes te zitten, dat kan ook verklaren dat het handvat erbij 'bungelt'
Ik zal proberen om zo direct een foto te plaatsen hoe het moet zijn.

4

waar zit het palletje van je handvat? Die hoort boven de vier ijzeren plaatjes te zitten, dat kan ook verklaren dat het handvat erbij 'bungelt'

5

Tis nog vroeg :)

6

Siep schreef:

Yep, zo moet het, en dan ziet hij er verder wel compleet uit hoor  :Y

7

Ik vertel er in ieder geval ook even bij dat je hem pas kan testen als je er marsepein of fondant in hebt zitten, anders heeft hij geen druk namelijk  :thumb:

Groetjes Melanie

8

Doosch schreef:

Ik vertel er in ieder geval ook even bij dat je hem pas kan testen als je er marsepein of fondant in hebt zitten, anders heeft hij geen druk namelijk  :thumb:

En het achterste zwarte dopje (op jouw foto links) aandrukken tot je op de fondant/marsepein zit........

9

Karin09 schreef:
Siep schreef:

Yep, zo moet het, en dan ziet hij er verder wel compleet uit hoor  :Y

ik zie nog geen foto ;) maar een palletje is er bij mij niet. Ik heb er al fondant en marsepein in gedaan en aangeduwd. Echter op het handvat ontstaat geen druk....tot nu toe heb ik steeds de marsepein eruit geperst door gewoon keihard op het zwarte knopje te duwen....inmiddels is mijn rechterarm ook tot bodybuilder niveau gezwollen ;)

maar het rode handvat blijft dus bungelen en heeft geen functie....

ik vermoed dat het een retourtje wordt als ik lees dat er een palletje moet zitten :)

gr Jaan

10

Als je het rode handvat beweegt hoor er uit de zijkant aan de kant van het handvat een palletje te vallen.......die zit vast aan het handvat.......misschien nog eens goed schudden zonder plaatjes en veer erin?

11

Sorry voor de hele onduidelijke foto, maar als je het handvat naar beneden doet, komt er aan die kant aan de zijkant een soort 'haakje' (palletje) naar beneden, die de metalen plaatjes naar beneden duwt.....zie de rode pijl...

http://img444.imageshack.us/img444/8715/sgun.jpg

12

Bedankt voor de foto!!!

Ik weet nu inmiddels wel zeker dat mijn gun niet compleet is :(

even afwachten wat de mensen van de webshop op mijn mail voorstellen....

dank voor de hulp

groetjes Jaan

13

Hoi,

Ik had het gisteren een beetje druk (uiteraard bakken :) ), gelukkig heeft karin een foto geplaatst :) .  Heb je goed aan de binnenzijde gekeken of het palletje niet 'verstopt'zit. Het is namelijk een vrij loshangend onderdeel aan de binnenkant die je dan op z'n plek moet zien te 'peuteren'.