26

Re: Koekje erbij ? Miniparade

Wat een prachtige koekjes! Ik vind vooral de bruidstaarten en cupakes erg leuk!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

27

mooie koekjes

28

Hele mooie koekjes !!
vind juist het druipen van de RI een heel leuk effect hebben!

O.T; Ik was je album aan het bekijken en zag daar als titel je email adres staan. Maar quicknet adressen bestaan toch niet meer ? (dan kunnen ze je dus niet bereiken als ze iets willen.....)

29

cassie schreef:

Hele mooie koekjes !!

O.T; Ik was je album aan het bekijken en zag daar als titel je email adres staan. Maar quicknet adressen bestaan toch niet meer ? (dan kunnen ze je dus niet bereiken als ze iets willen.....)

Uhh, dat zou betekenen dat ik nooit emails ontvang met dit emailadres en dat is zeker niet het geval hoor ! De quicknet- adressen zijn  ,toen wij Ziggo werden , gewoon gebleven .

Carpe Diem !

30

monique63 schreef:
cassie schreef:

Hele mooie koekjes !!

Uhh, dat zou betekenen dat ik nooit emails ontvang met dit emailadres en dat is zeker niet het geval hoor ! De quicknet- adressen zijn  ,toen wij Ziggo werden , gewoon gebleven .

O, dat is mooi! 
Hier geen ziggo, toen quicknet op hield te bestaan ging het hier automatisch over in vodafone en konden we na 3 maanden niet meer aan de post komen van het quicknet adres.
Dat was best vervelend omdat je altijd wel iets vergeet te wijzigen...
Dus daar moest ik aan denken toen ik je adres zag staan. Maar gelukkig was het bij jou beter geregeld !!

31

onwijs leuk, vooral die Delfts blauwe, wat kunstig gedaan  :thumb:

32

vind ze super, zeker de stapeltjes

33

prachtige koekies! Je Delfts-Blauwe zijn ware kunstwerken, en de bruidstaartkoekjes vind ik toppie! Verfraaien misschien leuk met suikerpareltjes? En druiperige RI ( :s vies woord zo) vind ik persoonlijk juist erg leuk.

"Begin de dag met een dansje..."