1

Onderwerp: houdbare tijd buiten koeling, voor zaterdag as

Meiden,

Ik ga morgen voetbal kijken bij mijn zusje. Maar voordat ik dat ga doen, ga ik eerst peuterzwemmen met mijn kleine.
Ik wil direct na het zwemmen doorrijden naar mijn zusje. Zij woont iets meer dan een uur bij mij vandaan en het zwemmen inc aankleden zal ook een uur in beslag nemen.
Dat betekend dat als ik iets lekkers wil maken voor bij de voetbal dit zeker 2 uur in de auto moet kunnen staan.

Bij deze dus graag tips wat te maken, wat houdt het vol 2 uur in een auto?

Groetjes Laura

2

Re: houdbare tijd buiten koeling, voor zaterdag as

Ik ga cupcakes maken, dat moet lukken! Zelf al opgelost dus  :D

3

Als je de taart in een boodschappenkrat met bijbehorende koeltas zet, en op de bodem van de koeltas een groot koelelement uit de diepvries (in een theedoek gewikkeld) legt. Dan daar de doos met taart op zetten en koeltas dichtritsen, dan kan ie het denk ik wel even uithouden. Mits het buiten geen 30 graden wordt, waardoor het in de auto gaat koken.  :D

Ohh lees net dat je cupcakes gaat maken......maar i.v.m. de botercreme en/of de fondantdecoraties moeten ze denk ik ook redelijk koel blijven. Want ik denk dat als je ze zo in de auto laat.....met een beetje zon op de auto wordt het toch al snel smeltend warm in de auto.

Groetjes v. Annette.

4

Bedankt voor je tip!!! Ik heb uiteindelijk cupcakes gemaakt en een klein laagje jam erop, waarop versiering van marsepein en het was gelukkig zaterdag niet zo een mooi weer, dus ze hebben het goed overleefd. Maar van dat koelelement ga ik zeker onthouden!