1

Onderwerp: inspiratie voor cupcakes decoreren voor jongens van 14 jaar?

Hallo,
Over een paar weken komen bij mij een paar groepjes kinderen cupcakes decoreren tijdens de Roefeldag hier. Nu komt er ook een groepje jongens van al 14 jaar, best moeilijk, wat vinden ze van die leeftijd leuk? (zit zelf nog in de kleinere kinderen)
Ik dacht zelf al aan het WK thema, maar als er nog andere suggesties zijn hoor ik het heel graag.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Bakgroetjes van Marinka!

2

Re: inspiratie voor cupcakes decoreren voor jongens van 14 jaar?

"Griezel" dingen doen het ook altijd wel goed bij die leeftijd  :D : oogbollen, doodskoppen, afgehakte vingers... dat soort werk  :lol: .

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

Dankjewel, verder niemand een leuk idee?

Bakgroetjes van Marinka!

4

Het WK is zeker een goed idee! laat ze gras maken met een knoflookpers, meteen een 'cool' effect... Sport vinden veel jongens leuk. Decoreren met attributen van hun favoriete sport: tennisracket, tennisballen, rugbyballen, voetballen (is wat moeilijker).
Ik denk trouwens dat ze 'mijn' kikker (van de how to's) ook wel leuk zullen vinden, heb hem zelf tot nu toe wel alleen met 2 klassen 10-12-jarigen gemaakt, maar die vonden het echt allemaal leuk om te doen!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=51677

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Oja, Jozien, dat is ook leuk om te doen. Dan moet ik ineens denken aan een oranje leeuwtje, dat zou ook leuk zijn.
Mmmmm, ik ga eens bedenken wat het wordt, bedankt voor de tip.
Zo zie je maar weer, van anderen krijg je zelf ook weer ideeën.

Bakgroetjes van Marinka!

6

ja, ook leuk, een wk-leeuwtje! Ik had volgens mij een simpele how to gevonden ergens, even zoeken...
http://thebakerandthechef.weebly.com/6/ … lay/1.html
(van mijn linkjessite gevist ;) )

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Bedankt nog Jozien, wat goed dat je daar ook een howto van hebt. Die is inderdaad wel te doen voor kinderen. Ik ga het eens voorbereiden.

Bakgroetjes van Marinka!