1

Onderwerp: Wit-paars-zwarte bruidstaart!

Super leuke opdracht dit! Lekker niet standaard!
Moet wel eens wat beter mijn best gaan doen op de foto's wat hij is toch eigelijk in t echt wel mooier  :s

Ze hadden deze taart in een cake en craft gezien maar dan in andere kleuren en ze wilde perse een strik erop ipv namen, toppers of dat soort standaard dingetjes.

Vind zelf alleen dat de bovenste ook wit had gemoeten maar ja, een bruid weet wel wat ze wilt ;)

De vullingen:
25 cm bloem: aangevette slagroom met aardbeien
20 cm rond: chocobatons creme met zwitserse room
15 cm bloem: chocobiscuit met bonbonbloc mousse

http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/PriscillaJesse1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/PriscillaJesse2.jpg

Bedankt voor kijken en reageren!!!!   :thumb:

2

Re: Wit-paars-zwarte bruidstaart!

mooi hoor leuke kleurtjes ook!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

3

prachtig

4

Hij is leuk. Ik vind de paarse bovenkant, juist wel leuk, geeft toch wel een heel ander effect. Mooi gemaakt, leuk die rondjes zo in elkaar. Mis alleen stipjes in de bloemen (maar dat zal op het origineel ook niet zijn geweest  ;) )

Groet, Jolanda

5

Prachtige taart :thumb:

6

Prachtige bruidstaart; vooral het patroontje in de strik vind ik mooi !!!

Groetjes, Conny

heeel mooi!!! :Y

Ik zing mijn eigen wijsje!

8

Hij is super mooi afgewerkt, en ik vind ook je strik erg mooi zo met dat structuurtje erin. Maar ik ben niet helemaal weg van die kleuren combinatie.  :o

Groetjes San

ik vind de kleuren wel weer erg leuk! mooie taart  :thumb:

liefs marieke

10

Jol321 schreef:

Hij is leuk. Ik vind de paarse bovenkant, juist wel leuk, geeft toch wel een heel ander effect. Mooi gemaakt, leuk die rondjes zo in elkaar. Mis alleen stipjes in de bloemen (maar dat zal op het origineel ook niet zijn geweest  ;) )

Tja... wat zal ik zeggen... een bruid die wist hoe de taart uit kwam te zien! Had als voorgesteld om ipv de zwarte rondjes op de middelste t zwart in de bloemetjes te laten terug komen..

Maar zeg wel heel eerlijk dat ik t nu achteraf gezien niet heel storend vind dat er geen puntjes in zitten..

11

Sannn schreef:

Hij is super mooi afgewerkt, en ik vind ook je strik erg mooi zo met dat structuurtje erin. Maar ik ben niet helemaal weg van die kleuren combinatie.  :o

Leuk he,, ben sinds deze week verslaafd aan de kleine structuurrollers  :shh:

Kleuren combi, kwestie van smaak, voor mij is dit mijn eerste paarse taart die ik wel mooi vind ;)  Normaal is paars dus niet mijn ding