1

Onderwerp: Woezel en Pip met stress

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8FWK7LU.jpg

Onder hoge stress gemaakt (we gaan emigreren naar Spanje). De bestelling stond al een tijd, dus niet echt goed gepland. Tussen de verhuisdozen door zonder tafel alles op het aanrecht, maar goed zo kan het dus ook. Ben blij dat ie af is en nu kan alles in de verhuisdoos.

2

Re: Woezel en Pip met stress

Super mooi die taart :Y
Emigreren wat een stap zeg, heel veel geluk en succes in Spanje!

3

prachtig taartje zeg !!

heeel mooi

Deze profiel word niet meer gebruikt wegens beeindiging van hobby.
ik heb alles ook verwijderd

mooie taart! maar jeetje, je gaat emigreren!!! Dat is even een flinke verandering? Je blijft neem ik aan nog wel hier he? Net als de andere dames, die tussentijd naar spanje vertrekken  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

ja tuuuuuuuuuuuuuuurlijk blijf ik op het forum!
veel te leuk en leerzaam  :lol:
bedankt voor jullie complimenten

wauw wat zijn ze toch schattig. prachtige wolkenlucht en heel mooie puzzel!
succes met de inpak en een goede reis alvast. wat een uitdaging voor jullie. veel geluk! gelukkig is er internet, ben heel benieuwd naar jullie belevenissen daar

liefs marieke

Dank je!
Zeker spannend. Ik hoop dat ik veeeeeel taartjes mag bakken daar  :lol:  concurrentie schijnt nihil te zijn dus dat is mooi.

Ik zal wel een topic plaatsen een keer over een tijdje als ik veel te vertellen heb  :lol:

8

Mooi puzzeltje :thumb:

Heel veel succes in Spanje!!  :Y

9

Heee ga je zo ver weg verhuizen!!!
Gelukkig blijf je nog wel op het forum dan en ja daar kan je wel echt iets gaan beginnen voor jezelf als het er maar zo weinighet doen....succes!!
Zal je vriendin vast niet zo leuk vinden dat je weg gaat ;)

Mooie taart ook trouwens ...je taarten worden steeds mooier

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

10

Natacha schreef:

Gelukkig blijf je nog wel op het forum dan en ja daar kan je wel echt iets gaan beginnen voor jezelf als het er maar zo weinighet doen....succes!!

Ja ja lekker hoor heb er zin in. weg met die donkere saaie natte dagen (wel goed weer om te bakken  :lol: ) ach we hebben airco  :lol:

bedankt voor je compliment. ik doe mijn best. ik hoop dat het lukt wat ik op wil zetten daar, het MOET en GAAT lukken sorry zo moet ik denken.  :lol:

11

kaatjekeutel schreef:
Natacha schreef:

Ja ja lekker hoor heb er zin in. weg met die donkere saaie natte dagen (wel goed weer om te bakken  :lol: ) ach we hebben airco  :lol:

bedankt voor je compliment. ik doe mijn best. ik hoop dat het lukt wat ik op wil zetten daar, het MOET en GAAT lukken sorry zo moet ik denken.  :lol:

That's the spirit!! Yo go girl! :thumb:

Veel plezier en een goed leven .
En hou ons op de hoogte!!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!