1

Onderwerp: Mini cupcake upsite down

Gisteren was ik kleine cupcakes aan het bakken en helaas waren de cupcake cups van Wilton waren niet al te best. Veel van de cupcakes lieten los. Zodoende dat ik de hulsjes er af heb gehaald en een aantal op zijn kop heb gezet en bekleed heb. Zelf vond ik het wel een leuk resultaat. ziet er wel sjiek uit.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NBKS4FXN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PKLJUAJA.jpg

2

Re: Mini cupcake upsite down

Nou, dat ziet er inderdaad erg leuk uit! Slim bedacht hoor!  :thumb:

Groetjes San

3

Erg leuk idee!

4

Ik vind het een goed idee, zo zien de cc's er super uit!

5

wat grappig, zijn net kleine gebakjes  :Y

6

Erg leuk! in inderdaad ze zien er super schattig uit zo!

7

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Het zijn inderdaad net kleine gebakjes. Ze smaken zelf nog net iets lekkerder omdat er nog meer marsepein overheen kan :) .... tenzij je natuurlijk geen marsepein liefhebber bent....

Dat is een leuk idee...
Heb van de week voor het eerst mini cc's gebakken en ze zijn een beetje ingezakt...
Wist niet wat ik ermee moest doen en zitten nu in de vriezer...
Heb er nu een leuke bestemming voor gevonden :Y

Bedankt

Er is altijd wel een reden voor taart...
www.taartendaan.hyves.nl

9

ziet er zeker heel leuk uit......... :)

10

Daantje_Taartje schreef:

Dat is een leuk idee...
Heb van de week voor het eerst mini cc's gebakken en ze zijn een beetje ingezakt...

Bedankt

Wat grappig dat je ook gaat maken met jouw ingezakte mini cc's!

Ja ik snap er niets van dat er zoveel waren ingezakt, heb ik normaal nooit, maar heb ook voor het eerst deze cupcake cups en ben er van overtuigd dat het hieraan ligt. Die stevige cups zijn het best daar heb ik van weekend 170 mee gebakken en dat ging perfect zonder inzakken.

Succes met het maken van de kleine gebakjes!

11

Dat zier er echt superschattig uit!

12

Goed idee als de cc's mislukt zijn!! top!!

13

geweldig opgelost

14

Heel leuk idee !!! Gaan we onthouden

15

O..wat een geweldige oplossing!! Echt top bedacht! :thumb:

Groetjes Megny...^_^

16

Heel leuk, handig ook! Heb je ze dan helemaal afgesmeerd? :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

Alexandra13 schreef:
Daantje_Taartje schreef:

Dat is een leuk idee...

Bedankt

Ja ik snap er niets van dat er zoveel waren ingezakt, heb ik normaal nooit, maar heb ook voor het eerst deze cupcake cups en ben er van overtuigd dat het hieraan ligt. Die stevige cups zijn het best daar heb ik van weekend 170 mee gebakken en dat ging perfect zonder inzakken.

Ik heb de mini cupcake vorm van de Xenos en de papiertjes van PME... Had het idee dat de papiertjes net iets te groot waren voor de vorm, misschien dat dat het was??

www.taartendaan.hyves.nl

18 Laatst bewerkt door Alexandra13 (18-06-2010 07:22)

Daantje_Taartje schreef:
Alexandra13 schreef:
Daantje_Taartje schreef:

Dat is een leuk idee...

Bedankt

Ik heb de mini cupcake vorm van de Xenos en de papiertjes van PME... Had het idee dat de papiertjes net iets te groot waren voor de vorm, misschien dat dat het was??

Dat zou kunnen, maar zelf had ik bij mij het idee dat ze wel goed pasten. Op zich zou het ook wel moeten een agezien ik een wilton minicupcake pan hem en wilton cups. Ik heb ze ook gehad van stadler en die waren ook niet fijn. Volgens mij is er al eerder een topic over geweest hier op het forum, ik zal eens kijken of daar tips in staan....... ja gevonden. Tegen het loslaten van de cups schijnt het te helpen om na het bakken een snijplank op de cupcakes te leggen. Ook worden ze hierdoor mooi plat en kan je mooier decoreren. Nou ik weet wat mij te doen staat de volgende keer. Ben heel erg benieuwd :)

Nou inderdaad...Ga het ook eens proberen

Bedankt voor de tip

www.taartendaan.hyves.nl

20

Dat is leuk zeg! Als ik dan cupcakes bak zonder papiertjes, maar gewoon in m'n bakblik, dan kan ik mooie één persoons gebakjes maken. Je hebt ons op ideetjes gebracht volgens mij :P

Groetjes Laura!

21

leuk hoor, heb dat laatst dus ook gedaan , heb ze toen wel even strak gestoken met een uitstekertje en omdat het cake is hoef je niet zoveel te smeren omdat dit vanzelf al wat plakt!