1

Onderwerp: Sugargun

Wat een onding!  :mad:

Wat doe ik verkeerd? Als ik knijp komt de fondant naar de voorkant en als ik loslaat gaat alles weer terug naar achter, er komt niks uit! Ik lees soms dat je hem uit elkaar kan halen, maar hoe moet dat, want hij ziet eruit alsof dat niet kan...

Enne... ik heb blijkbaar heel strak het gedeelte erop gedraaid waar de marsepein in moet en krijg hem niet meer los  :mad: Draait ie dezelfde kant op los als de dop waar de plaatjes met gaatjes ingaan?? Zucht...

Bedankt!

2 Laatst bewerkt door Karin09 (05-06-2010 09:49)

Re: Sugargun

De plaatjes horen zo te zitten: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HEOKOXIE.jpg, toen ik hem net had, zaten ze scheef en ging het ook niet goed, want hij kon de 'druk' niet opbouwen.

Alles kan idd los, ook het kleine zwarte rondje aan het bovenste uiteinde, als je dan het deel waar de mp in moet loskrijgt, kun je alles naar beneden eruit halen............

In dit topic las ik hetzelfde probleem............ sugargun

3

Nou even gekeken gister en uiteindelijk de tube waar de marsepein in moet los gekregen, alles los gehaald, veer omgedraaid en opnieuw in elkaar gezet.
Nu ga ik deze week even testen of het nu wel werkt :/

Wel balen dat je er pas achterkomt als je hem nodig hebt  :lol:  :/

Ik heb soms ook problemen met de sugargun. In elk geval crisco door de fondant/marsepein, dat scheelt al een heel stuk. Succes ermee, het is een super ding maar dan moet ie wel meewerken :lol:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

5

Wilde even laten weten dat ik hem van de week met zwarte marsepein heb geprobeerd en nu doet ie het wel.

Heb hem wel 2x  helemaal uit elkaar gehaald.

In het begin klikte hij ook niet, maar nu wel, dus hij moest gewoon even opwarmen denk  :D

Bedankt voor jullie hulp! :)