1

Onderwerp: klaar om de taartwereld te ondekken

Hallo Allemaal,

Ik ben een mama van 2 geweldige prachtkindjes en wil ontzettend graag leren om mooie taarten te maken voor (en later met) mijn kindjes.
Nu ben ik alles behalve een keukenprinsses, het is zelfs zo erg dat mijn man s'avonds kookt, omdat hij dan zeker weet dat het vlees, de aardappelen en de groente, tegelijk op tafel staan.  :s
Maar ik ben wel graag met mijn handen bezig en ben gek op knutselen. Ik denk dus echt dat ik een fantastische hobby gevonden heb, maar kan alle tips heel erg goed gebruiken

Groetjes AlexandraB

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2

Re: klaar om de taartwereld te ondekken

Welkom op het forum. Haha :lol:  dan laat je je man de biscuits bakken en ga jij ze decoreren, veel plezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

mijn man kookt ook hoor, schaam je niet  :lol:
maar bisquits bakken kan ik wel weer heel goed.. dus hup aan de slag.. en anders je mannetje lief aankijken  ;)

Lekker feestelijk rond.....

4

Ik heb vandaag FunCakes mix voor cupcakes gekocht, dus ik ga het daar eerst eens mee proberen en daarna voor biscuits. Ik begin gewoon met kleine ronde taartjes van 12,5 cm. Heb er helemaal zin in. (Maar gelukkig heb ik ook 28 Juni mijn eerste workshop)

5

Die cupcakejes mix is echt lekker.

veel bak en decoplezier

6

welkom op dit gezellige forum en veel plezier hier!

:)

7

welkom en veel plezier...volgens mij woon je bij mij in de buurt?
groetjes
Conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

welkom hier, en samenwerken met je man om mooie en lekkere taarten te maken moet toch lukken?? ;)

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

9

conny4u schreef:

welkom en veel plezier...volgens mij woon je bij mij in de buurt?
groetjes
Conny

Ja dat klopt, jij mag voor mij volgende maand (17 Juli) een taart voor mijn dochter maken,  :lol: . Dat durf ikzelf nog echt niet aan  :nooo (maar je mag het mij wel leren hoor  ;)  :lol: )

groetjes AlexandraB

10

xhafal schreef:

welkom hier, en samenwerken met je man om mooie en lekkere taarten te maken moet toch lukken?? ;)

Ik ben heel eigenwijs, want ik wil het heel graag zelf kunnen, maar weet nu al dat ik zijn hulp zeker nodig heb.  :/  Gelukkig wil hij dat ook, want een taart die niet te eten is, is ook niet alles  :lol: