1

Onderwerp: ¨<Eerste vierkante taart bekleed!>

Deze taart is voor mijn moe ... ze word 70! Daarom gekozen voor mijn eerste vierkant! Ik vind het zelf niet slecht, maar die hoeken ... pfff!  :s  Ik kreeg één hoek echt niet goed! Kijk zelf maar een keer!  :)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs132.snc4/36962_1465119759114_1567129024_1138144_871268_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs132.snc4/36962_1465138359579_1567129024_1138167_8207285_n.jpg

Tips ... reactie ALTIJD welkom!  :Y

2

Re: ¨<Eerste vierkante taart bekleed!>

Nou ik vind hem erg mooi!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

mooi taartje hoor..
ik heb van de week ook mijn eerste vierkante gemaakt..
en had hetzelfde probleem als jij.. pff..

groetjes Laura

Groetjes Laura

4

Strak, hoor. Mooie kleuren combi

5

Ik vind m ook heel erg mooi hoor, niets lelijks aan te zien, mooi strak!

6

Hij is erg mooi en ook de hoeken vind ik er strak uitzien!

7

Ik vind hem erg mooi geworden hoor.

ik vind hem ook erg strak en een hoge taart.
leuk hoor  :thumb:

carpe diem

9

goed gedaan!

Zie www.irenes-suikercreaties.nl voor zelf taarten en cupcakes maken in een workshop van Irene's SuikerCreaties in Eindhoven.

10

ik vind hem ook keurig hoor, paar bloemtjes erop en ...klaar
Ik heb één keer zo een vierkant bekleed , nou...dat was wel heeeeel lastig inderdaad. We moeten meer oefenen denk ik  :D

11

super :Y  vind hem heel goed gelukt, ga het morgen ook voor het eerst probereb :s  ik hoop dat ie gaat lukken :Y

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

12

Goh ... dankjewel dames voor de mooie cimplimenten!  :Y

En ja de hoek waarover ik minder tevreden over ben, is niet zo goed te zien op de foto! Het is de linkse bovenhoek ... hij staat ook wat naar binnen en ja ... wou ik het beetje corrigeren met de fondant ... geen goed idee! Volgende keer beter afsmeren!

miran72 schreef:

super :Y  vind hem heel goed gelukt, ga het morgen ook voor het eerst probereb :s  ik hoop dat ie gaat lukken :Y

Succes Miran73 ... met een beetje gewroet ... gaat het wel lukken!  :Y

13

Ik vind het een erg leuke taart! en van die hoeken is op de foto niets aan te zien! mooie kleur rood! steekt goed af! Ik wou dat ik zo'n mooie taart kon maken, moet zeker nog veel oefenen.,