1

Onderwerp: effies voorstellen

Hallo allemaal,
Ook ik wil me ff voorstellen. Via hyves ben ik achter 't bestaan van deze site gekomen. in 1 woord GE-WEL-DIG!!
Ik ben moeder van 3: meisje 5jr, jongen 3 jaar en zoontje 2 maanden.
Ondanks m'n drukke bestaan is mijn passie koken. Bakken hoort daar voor mij ook bij, maar verder dan een appeltaart en arretjescake ben ik nog niet gekomen.
Mijn oudste zoon wordt 25 juli 4 jaar, dus ik ga ervoor om dan mijn eerste super gave taart te maken. Iets met een auto ofzo zal denk ik wel scoren bij hem.
Ik moet dus qua info echt bij 0 beginnen: welke materialen heb ik nodig? welke bodem zal ik maken, enzenz.
Spannend! Ik denk dat ik alle hulp kan gebruiken.
Groetjes, Superpupke

Het gras bij de buren is dan misschien groener, wij hebben taart!

2

Re: effies voorstellen

Hoi Superpupke,

Helaas kan ik je hier niet bij helpen, want ik heb nog helemaal geen ervaring met taarten maken, maar wil dit wel heel erg graag leren.
Ik heb zelf een dochterje die 20 Juli 4 jaar wordt en ik wil dus ook heel graag voor haar de allermooiste taart ter wereld maken en ga daarom een workshop volgen.
Misschien ook een leuk idee voor jou ? Succes met je taart
Groetjes AlexandraB

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

3

Welkom op het forum, kijk en lees eens rustig rond, wellicht dat er dan een hele hoop al duidelijk word. Succes met de taart voor je zoon!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Welkom op dit gezellige forum.

Ik zou zeggen gebruik de zoek funtie voor al je vragen en in de topics kun je vaak ook veel info halen :Y

veel plezier :thumb: