Onderwerp: Trots op deze cupcakes
Voor mijn nichtje deze Dora cupcakes gemaakt. Ben er zelf wel blij mee dus veel foto's :-)
Het waren er in totaal 15.

Bedankt voor het kijken.
Groetjes
Suzanne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Trots op deze cupcakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn nichtje deze Dora cupcakes gemaakt. Ben er zelf wel blij mee dus veel foto's :-)
Het waren er in totaal 15.

Bedankt voor het kijken.
Groetjes
Suzanne
Oooo, die zijn LEUK! Meer dan leuk zelfs!
Heel mooi! Maar wat een werk zeg! Weet wel wat je je op je hals haalt, want volgend jaar willen ze natuurlijk minstens net zulke mooie 
Mijn hemel, wat een leuke cupcakes! Maar wat een werk moet dat zijn geweest zeg! Zo klein puzzelen, en dan nog zo'n geweldig resultaat behalen
Echt prachtig gedaan, jammer dat ze ze meteen op peuzelen 
Wow, wat mooi!! Echt super! 
Erg leuk! 
ja daar kun je zeker trots op zijn wat zijn ze mooi
Super! 
Echt superleuke cupcaketjes,wat zul je daar een werk aan gehad hebben zeg. pfff.
Een mooi geheel zo bij elkaar.
gr. Bianca
wauw!! knap gepuzzeld zeg!! echt veeeeel werk. toppie 
Jeetje, knap gedaan hoor!
En dat op zo'n klein oppervlak!
Wauw wat mooi! Maar wat een enorme klus... of heb je een trucje waardoor je ze sneller gepuzzeld hebt? Was het niet heel erg lastig omdat de afbeeldingen toch heel klein zijn?
Over twee weken ga ik een dora en boots puzzelen, maar denk daar al heel wat tijd aan kwijt te zijn.
Wauw wat mooi! Maar wat een enorme klus... of heb je een trucje waardoor je ze sneller gepuzzeld hebt? Was het niet heel erg lastig omdat de afbeeldingen toch heel klein zijn?
Over twee weken ga ik een dora en boots puzzelen, maar denk daar al heel wat tijd aan kwijt te zijn.
Bedankt iedereen voor de leuke reacties.
Ik heb geen trucje waardoor ik ze snel gepuzzeld heb. Ik ben wel heel ruim vantevoren begonnen, zodat ik ze steeds even weg kon leggen als ik geen zin meer had.
Succes met je Dora en Boots!
Wow, wat een werk zeg! Knap gedaan!
Wauw super mooi gepuzzeld.
How on earth did you make the faces so perfect...
Wow die zijn echt super leuk en mooi! Ik kan dat nog niet dat puzzelen.. ben beginner.. en ik zou niet weten hoe ik zoiets moet doen! echt erg mooi mijn dochter zou ze ook geweldig vinden!
prachtig gemaakt!! hihi wees blij dat ze er geen 80 wilde hebben 
Stuk voor stuk prachtig! Wat zul jij een hoop gepuzzeld hebben!
Alexandra13 schreef:Wauw wat mooi! Maar wat een enorme klus... of heb je een trucje waardoor je ze sneller gepuzzeld hebt? Was het niet heel erg lastig omdat de afbeeldingen toch heel klein zijn?
Bedankt iedereen voor de leuke reacties.
Ik heb geen trucje waardoor ik ze snel gepuzzeld heb. Ik ben wel heel ruim vantevoren begonnen, zodat ik ze steeds even weg kon leggen als ik geen zin meer had.
Succes met je Dora en Boots!
Dank je wel! Als ze net zo mooi worden als die van jou ben ik helemaal tevreden 
geweldig!! wat een werk!!! echt een reuze topper

poe, wat een werk zeg! Ze zijn erg gaaf!
Ongelofelijk! Ze zijn echt super
. Wat een werk moet dat zijn geweest.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Trots op deze cupcakes