Re: Twee blije bruidsparen....
Echt heel erg mooi!!! ik ook fan van de rozentaart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Twee blije bruidsparen....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt heel erg mooi!!! ik ook fan van de rozentaart!
De bruidstaarten zien er heel mooi uit en heel wat rozen heb je gemaakt,maar het ziet er heel mooi uit zo,de pussydeluxe taart is ook lekker vrolijk.
mlensink schreef:ik wil de mold ook.... hebbe hebbe hebbe
![]()
samen bestellen misschien ?Mail me maar. Ik ga eind van de week bestellen.
Hoi Keksi,ik heb je ook een mailtje gestuurd.
Mooie taarten!
Dat rood op wit is supersupersuper!
En die pussy taart .... wauw!
prachtig!!! En ik dacht oooh wat een werk al die rozen zo mooi gelijkmatig met de hand gemaakt... hihi super resultaat die mold!
Wow wat een mooi resultaat!
Ik zou ook graag deze mold willen kopen, gaat iemand al bestellen, heb helaas geen creditcard maar kan dan wel met ideal betalen. Oh ik zie het al keksie wil volgens mij bestellen,
Keksie ik suur even een pb.
Even voor de dames die me hebben gemaild voor de rozenmal. Ik heb het al besteld en heb iedereen gemaild.
Even voor de dames die me hebben gemaild voor de rozenmal. Ik heb het al besteld en heb iedereen gemaild.
...Mocht je er toevallig eentje over hebben, dan wil ik hem heel graag!
prachtige parade...
erg mooi zeg!
Keksi schreef:Even voor de dames die me hebben gemaild voor de rozenmal. Ik heb het al besteld en heb iedereen gemaild.
Ik heb jammergenoeg niet meer over maar ik bestel regelmatig spullen bij ze dus kan ik het een keer voor je meebestellen.
Prachtige taarten
Bokkie schreef:Keksi schreef:Even voor de dames die me hebben gemaild voor de rozenmal. Ik heb het al besteld en heb iedereen gemaild.
Ik heb jammergenoeg niet meer over maar ik bestel regelmatig spullen bij ze dus kan ik het een keer voor je meebestellen.
dan houd ik me ook graag aanbevolen om die rozenmold een keer te bestellen bij jou ..
mag dat ?
goh vergeet ik wat ik eigenlijk wilde zeggen ...
GEWELDIGE mooie strakke taarten...
die witte is wel mijn smaak!!
Ook bij mij is hij heel plat, maar dat kan niet anders.
De mal is niet dieper.
Misschien kunnen we nog eens een groepsbestelling doen.
Mijn buurvrouw heeft hem bij mij gezien en wil 4 stuks.
Mooie taarten.. Ik ben erg benieuwd hoe groot die roosjes mal is, dus hoe groot de roosjes zijn
Wat een prachtig mooie taartjes! welke relief matjes gebruik je als ik vragen mag? vooral van dat roze bruidstaartje.
enuh die rozenmal staat op mijn verlanglijstje!
groetjes fifi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Twee blije bruidsparen....