26

Re: Cupcake parade

geweldig zeg!

27

:lol: alleen dan meer in waaattt??? Lees ik  nou goed dat jij die laatste cupcakes in een half uur zo hebt gespoten??? en dat dat ook nog de eerste keer was??

ben nu echt jaloers hoor! Kun je niet workshoppies gaan geven? :/

hele mooie parade

carpe diem

29

Mooie parade!

30

je bloemen zien er SUPER uit...

ik heb van de week ook op youtube zitten kijken naar dit soort bloemen hoe ze het doen, het ziet er heel makkelijk uit, maar het lijkt mij echt heeeel moeilijk!

groeten, Bianca
TAART in huis

31

mooie toefen
welk spuitmondje heb je gebruikt????

chocotoetje schreef:

wow die bloemen zijn super, ik heb er van de week een howto van gevonden, maar heb niet kunnen ontdekken wat ze er precies voor gebruiken...?

gewoon botercreme?

Post schreef:

je bloemen zien er SUPER uit...

ik heb van de week ook op youtube zitten kijken naar dit soort bloemen hoe ze het doen, het ziet er heel makkelijk uit, maar het lijkt mij echt heeeel moeilijk!

willen jullie het met ons delen, ziet er super uit.

33

marietje-18 schreef:

mooie toefen
welk spuitmondje heb je gebruikt????

Voor de toefjes en rozen gebruik ik 1M, voor de anderen heb ik de grote versie gebruikt van waarmee je normale rozen spuit.. ik weet het nr niet zo uit mijn hoofd en gebruik het ook niet zo vaak.
Zo een: http://www.bakingshop.com/bc/img/RT-127.jpg

34

wuper cupcakes, vooral die ballerina die op haar kop in de cc staat, geweldig leuk idee
mooie kleuren ook  :thumb:

35

heelleuk gedaan!! ik vindt die bloemen echt heel goed gedaan!! ik zag he gister op youtube... :thumb:  :thumb: