1

Onderwerp: 1e stapeltjes...bruids & oilily

En ja hoor, ook mijn 1e stapeltjes zijn een feit! Eerst een verzoek om een bruidstaart (de 1e......) en daarna een stapeltje voor de dochter van vriendin die alweer 9 werd! Ik wilde graag eens iets oilily-igs proberen, maar de kleuren heeft ze zelf aangegeven.
Was weer een beste 'bult' werk, maar ik ben niet ontevreden! De creatieveling zelf is geloof ik het meest over-kritisch op z'n eigen werk, want de ontvangers waren reuze blij!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4BTHALAC-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SG7WNAEK-D.jpg

2

Re: 1e stapeltjes...bruids & oilily

WOW, super, allebei

3

Erg mooie taarten en wat heb je die 9 super mooi gemaakt in dat "lijstje"  :Y

Heel erg mooi, mooie kleuren heb je gebruikt  :thumb:

'I love it when a cake comes together'

5

Mooie taarten  :thumb:

6

mooi allebei, maar de oilily is mijn favoriet, hoe krijg je die 9 zo mooi staand, smelt dat niet weg , als het is de taart staat ???

7

gertieneke schreef:

mooi allebei, maar de oilily is mijn favoriet, hoe krijg je die 9 zo mooi staand, smelt dat niet weg , als het is de taart staat ???

Ja, dat viel nog niet mee...had geen icing, dus heb geprobeerd lijm te maken van tylose & water, maar dat lukte ook niet echt...is natuurlijk altijd zo als het op 't laatse moment nog moet gebeuren  ;) , uiteindelijk heb ik hem de volgende ochtend los meegenomen naar het verjaardagsadres, hem er daar opgezet door em een beetje in de taart te duwen en...niemand mocht ademhalen, hij bleef staan! Tot de papa van de jarige jet dacht dat ie er nog wat verder ingedrukt moest worden... :think: uiteraard met brute kracht en daar knapte mijn kunstwerk in duuzend stukjes...  :grr: tot zover het kostbare nachtwerk... :nooo . Ben dan ook altijd blij  dat ik er thuis al een foto van maak  ;) !

8

Carlalaa schreef:
gertieneke schreef:

Ja, dat viel nog niet mee...had geen icing, dus heb geprobeerd lijm te maken van tylose & water, maar dat lukte ook niet echt...is natuurlijk altijd zo als het op 't laatse moment nog moet gebeuren  ;) , uiteindelijk heb ik hem de volgende ochtend los meegenomen naar het verjaardagsadres, hem er daar opgezet door em een beetje in de taart te duwen en...niemand mocht ademhalen, hij bleef staan! Tot de papa van de jarige jet dacht dat ie er nog wat verder ingedrukt moest worden... :think: uiteraard met brute kracht en daar knapte mijn kunstwerk in duuzend stukjes...  :grr: tot zover het kostbare nachtwerk... :nooo . Ben dan ook altijd blij  dat ik er thuis al een foto van maak  ;) !

Dat meenemen en er later opzetten, dat kan natuurlijk ook, maar als iemand er dan aan gaat frunikken.....verdeikkie, das niet grappig  :nooo . Lang leve de foto's want het zag er toppie uit hoor  :thumb: