Onderwerp: Icing parelrandje spuiten
Hoe lang duurt het voordat je dit kan overschilderen in bv goud / zilver / parelmoer? ?
Hoe lang moet het uperhaupt drogen?
http://suusveen.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Icing parelrandje spuiten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe lang duurt het voordat je dit kan overschilderen in bv goud / zilver / parelmoer? ?
Hoe lang moet het uperhaupt drogen?
niemand
??!!
gokje, ik zeg 1 uur??? kwastje niet te nat maken, en echt alcohol gebruiken, ik denk dat als je met water gaat schilderen, je de royal icing beschadigd
als het stevige icing is, dan droogt het best snel..ik heb meestal weinig geduld en probeer het voorzichtig na een klein half uurtje..zolang je maar zachtjes/lichtjes erover heen strijkt..
Ik gebruik alcohol van de Webshop, dus zou goed moeten gaan lijkt me.
Bedankt voor jullie antwoord, dan kan ik gaan oefenen (met mooie parelrandjes spuiten).
Ik krijg puntjes op de pareltjes.
Hoe kan ik dit voorkomen / verminderen?? Is het gewoon veel oefenen of is er een trucje voor?
Ik krijg puntjes op de pareltjes.
Hoe kan ik dit voorkomen / verminderen?? Is het gewoon veel oefenen of is er een trucje voor?
Met een nat kwastje kan je ze heel makkelijk wegwerken. Dan worden het mooie gladde bolletjes.
Suzan1970 schreef:Ik krijg puntjes op de pareltjes.
Hoe kan ik dit voorkomen / verminderen?? Is het gewoon veel oefenen of is er een trucje voor?Met een nat kwastje kan je ze heel makkelijk wegwerken. Dan worden het mooie gladde bolletjes.
Ik neem aan dat dat dan direct na het spuiten moet (als de icing nog "nat" is)?
parelrand spuit ik zeg maar naar de zijkant toe..net als hoe je een bijv een schelpenrand zou spuiten.. hmm beetje vaag misschien, maar idd een vochtige(!) kwast helpt.
Ik neem aan dat dat dan direct na het spuiten moet (als de icing nog "nat" is)?
Dat heb ik bij het spuiten van bolletjes op een geboetseerd schaapje iig wel gedaan. Ze werden er echt mooi rond van terwijl ze daarvoor een puntje hadden.
Bedankt voor jullie adviezen, ik ga ermee aan de slag zodra ik een taart heb waar een parelrandje bij past (of gewoon zomaar een taartje maken
ook wel een goed idee, ik zal eens even iets gaan verzinnen)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Icing parelrandje spuiten