Onderwerp: La Dulceria
Ik wil de naam van mijn hyves veranderen en ik dacht aan La Dulcería (de banketbakkerij in het spaans). Dit is toch wel voor een ieder makkelijk uit te spreken?
Wat vinden jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » La Dulceria
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil de naam van mijn hyves veranderen en ik dacht aan La Dulcería (de banketbakkerij in het spaans). Dit is toch wel voor een ieder makkelijk uit te spreken?
Wat vinden jullie?
klinkt lekker vind ik. ik kan het gemakkelijk uitspreken en associee het met lekker, maar weet niet ofdat voor iedereen zo is.
Ik vind het ook een goede naam! En niet moeilijk qua uitspraak ofzo. Ik zeg doen!
ik vind het een hele leuke naam.
het heeft iets
Hoi
Het is wel een leuke naam maar omdat niet iedereen weet wat deze word betekenen zal ik zelf niet gebruiken,ik heb toevallig een advies bureau dat mijn adviseer over marketing en hij heb gezegd dat een naam moet wel duidelijk zijn,ook te maken met google bijv.,dan heb je meer kans dat jou website hoger scoort als jou naam bepaalde termen voorkomen....
~La Dulceria~
Klinkt zalig!!
Klinkt fantastisch!!
Dank dank!
Ook jij, Sweetdreams. Het is mijn ambitie (nog?) niet om ongelofelijke naamsbekendheid te krijgen. Ja, ik verkoop ook mijn taarten, maar omdat ik nog niet superervaren ben, wil ik er nog niet vreselijk veel gaan maken. Elke taart kost wel aardig wat tijd en nu vind ik het nog wel te handelen. Tzt kan ik altijd opnieuw kijken naar de naam.
Ja, ik heb het nu veranderd in La Dulcería. Vind ik zo leuk klinken. Ik heb hiervoor gekozen omdat een schoonzusje van mij in Cuba bij de plaatselijke dulcería werkt (samen met nog meer wederzijdse vriendinnen) en zij was het die destijds onze bruidstaarten had gemaakt (een stapel van 3 en eentje van zo'n 100cm bij 180cm.... SHOCK!). Vond ik zo lief van haar, want ze was (zonder dat wij het wisten) die dag ernstig ziek (had o.a. 40 graden koorts) maar ze ging maar door, want ze wilde het niet aan een ander overlaten. Dus Magalys (zo heet ze en naar haar is mijn dochter vernoemd), eigenlijk is mijn website voor jou en jij bent mijn grootste inspiratiebron!
Hoi,hoi
Veel sucess met La Dulceria!!!En wat leuk dat jij zo lief schoonzus heb
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » La Dulceria