Onderwerp: Zwart hakje
Dit wilde ik plaatsen op een parelmoer ovaal kussen, echter er zat zoveel zwart door dat ik het fondant met tylose niet uitgehard kreeg. Ik heb het hakje dus niet meer kunnen plaatsen op het kussen.
Van huis uit Koopmans.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit wilde ik plaatsen op een parelmoer ovaal kussen, echter er zat zoveel zwart door dat ik het fondant met tylose niet uitgehard kreeg. Ik heb het hakje dus niet meer kunnen plaatsen op het kussen.
jammer zeg, hij is erg leuk. ik zie idd ook dat ie nog zacht is, vooral bij de voorkant, dat is niet helemaal lekker uit de cutter gegaan geloof ik.
lijkt me dat het toch moet lukken, om er de volgende keer meer tylose in te doen 
ik vind hem wel heel erg mooi gelukt
Volgende keer kun je beter zwart voorgekleurd kopen. Ik begin niet meer aan het kleuren van zwart. Het is gewoon niet te doen
Maar nogmaals vind je hakje heel mooi gelukt 
Ja ik had beter moeten weten, ik zal volgende keer zwart fondant nemen. Ik had geen tijd meer om een nieuwe te maken helaas. Vorige keer had ik kleine hakjes gemaakt met tylose erin, dat ging wel goed en ze waren ook nog eens heel snel droog. Wijze les! misschien had ik deze beter in de OEPS momenten kunnen zetten.
Laatst heb ik bloemen en een bruidegom gedroogd in de oven. Ik zet de oven dan op 50 graden en de deur gewoon helemaal open. Het duurt dan even, maar langzaam wordt het dan hard.
Ik vind hem trouwens erg mooi!
mooi gemaakt zeg!! jammer dat je hem niet uitgehard kreeg
Wat vervelend dat je het niet droog kreeg. Misschien zoals Tirza zei, nog meer tylose erin
.
Maar het ontwerp is leuk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren