Onderwerp: Totale taartleek stelt zich voor
Hey taartenlovers!
Ik ben Catjeuh uit België.
Eigenlijk ben ik helemaal geen taartenbakster (heb ooit wel eens een taart gemaakt maar dat was dan een hele simpele).
Ik heb in een zotte bui aan mijn vriendin beloofd om haar bruidstaart te maken... de trouw is zaterdag. 40 genodigden. Hihihi... Wat heb ik mij op de hals gehaald he.
Vandaag heb ik dan voor het eerst een beetje rondgesnuisterd op het web om te kijken hoe ik dat zal aanpakken. Wat een prachtige taarten ben ik hier al tegengekomen! Niet te doen gewoon. Jullie zijn echt de top!
Ik krijg er gewoon zin in om dit echt te kunnen. Wie weet schuilt er in mij ook wel een beetje een taartenmadam.
Morgen ga ik boodschappen doen dus ga ik nu nog een beetje rondsnuisteren om te kijken wat ik allemaal nodig heb.
Als jullie tips hebben voor een beginnend taartenbakster dan mag je die altijd doorgeven hoor. Ik kan jullie wijze raad echt wel gebruiken.
En anders mogen jullie keihard voor me duimen dat de taart lukt en niet inzakt (het wordt er zo eentje in verschillende lagen, drie of vier...).
Groetjes, Catjeuh.