Re: Ook zo'n zin in zee, strand en vakantie??!!
Wat een leuke taart, super met die slippers! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook zo'n zin in zee, strand en vakantie??!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leuke taart, super met die slippers! 
Prachtige taart, die sla ik ff op voor de verjaardag van m'n dochter als je het goed vind?
Nog een vraagje over de cereal treats: hoe lang kun je die bewaren?
En ook van mij: een heel goed nieuw jaar gewenst!
Wat een heerlijk zomerse taart! Die slippers zijn ook helemaal leuk! En ook ik ga me zeker es verdiepen in die cereal treat............
Geweldig is deze taart! Heeerlijk zomergevoel krijg je ervan
. De slippers zijn echt mega-geweldig!
Zeker waar!
Ik vind een hap marsepein of fondant al snel te zoet!
Ik ga dit zeker eens proberen!
Bedankt!
Heb je die slippers ook in maat 38?
Supertaart trouwens, echt leuk gedaan!!
ik vind hem echt helemaal te gek Adrienne..
en het allerbeste voor je...
heerlijk zomerse taart 
Gave slippers!!!!! Super!
Erg leuke en vrolijke taart! 
wat een vrolekerd zeg, ga 'm opslaan bij mijn favorieten.
En geniet van je nieuwe jaar 
Ach wat een leukerdje! Hoop dat je volgende jaar een stuk beter wordt!
Jozien schreef:Hoeveel marshmellows heb jij nou gebruikt? Dat is een beetje onduidelijk in het cereal treat recept dat ik heb gepost, verschillende dames zouden het graag weten
Ik meet het per cup, en gebruik 4 cups mini-marshmallows, met 40 gr boter en 6 cups rice crispies. Als ik thuis zal ik het eens wegen!
Ik ga dit recept en jouw foto toevoegen aan 'mijn' cereal treats recept, ik hoop dat je dat goed vindt
ik heb gegoogled en daar vond ik dat 1 cup minimarshmellows 50 gram weegt.
Hele gave taart! Ik moet morgen ook iets met zand maken, vandaar dat ik deze tegen kwam met de zoekfunctie. Hoe heb jij hier dat zand gemaakt? Ik heb lichte rietsuiker gekocht en ik dacht daar iets mee te doen, maar misschien weet jij iets beters?
Ik heb lichte rietsuiker gekocht en ik dacht daar iets mee te doen, maar misschien weet jij iets beters?
Ik heb inderdaad lichte rietsuiker gemengd met royal icing, en dat -dacht ik - nog een beetje bijgekleurd met Gold van Americolor : wel behoorlijk zout, maar het ging toch schoon op, hoor 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook zo'n zin in zee, strand en vakantie??!!