1

Onderwerp: Air brush

Heeft er iemand ervaring met airbrush. Ik zag het laatst heel snel op cake boss en ben sindsdien aan het googlen geweest om te kijken hoe het gebruikt kan worden en waarom ik het aan zou schaffen.

Ik ben zelf best enthousiast hierover, maar zo'n apparaat kost 180,- euro. Op zich weerhoudt dat mij niet om het toch aan te schaffen, maar ik was benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.

Groetjes,
Nanda

2

Re: Air brush

Ik zou er ook graag 1 willen hebben, maar het vergt toch wel wat oefening om er goed mee om te gaan en het is vrij duur, dus dat houd mij nog tegen.. misschien dat je eerst een workshop kunt volgen om te kijken of het wat voor jou is?

3

op de website van redcoon staat een airbrush in de aanbieding voor 119,- Güde Airbrush-compressorset "Profi"

Ik ben zelf nagelstyliste en gebruikte voor het airbrushen altijd een aparaat van het merk gecko. helaas moest ik met het nagelen stoppen waardoor ik besloot al mijn spullen (incl airbrush) te verkopen.

Ik wil er weer 1 aanschaffen maar niet meer zoveel geld eraan uitgeven (daarvoor bak ik veel te weinig)

iemand anders misschien tips/sites waar ik op kan kijken?

ik gebruikte in het begin om het airbrushen onder de knie te krijgen gewoon sjabloontjes (kan je zelf makkelijk maken)

N-Joy Cakes

4

ik gebruik mijn air brush als ik dingen van fodant maak op een marsepeinen taart omdat ik het kleur verschil zo groot vind....

ik wil er wel meer mee gaan werken maar het is echt oefenen...

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.