1

Onderwerp: ook slachtoffer van de luchtvochtigheid... :-(

en natuurlijk gebrek aan ervaring  :o

toen vrienden vroeg of ik hun bruidstaart wilde maken, voor 11 juni, dacht ik aan bedervende vullingen. Zo warm was het ook weer niet, maar de luchtvochtghed waar al heel wat topics over zijn geweest deed mijn taart ook geen goed   :nooo

any way: het moest een stapeltaart worden, liefst topsy-turfy, kleuren van het bruidsboeket (oranje, wit, paars) en niet te serieus (lukt volgens mij ook niet met die kleuren :D ) en wat hartjes zou zij wel leuk vinden.
en de versieringen van de proeverij (staat  hier  )vonden ze erg leuk.

De eerste laag ging op zich nog wel oké, maar zie je hem al glimmen???
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L8JQVLED-D.jpg

de tweede laag begon al te kreukelen bij het er opzetten   :s :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YUT3FSFE-D.jpg

en toe de laatste laag, alle ruitjes plakten overal behalve daar waar ze moesten, de streepjes draaiden alle kanten op en de rozen zakten in..... :x

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IZUDNYKY-D.jpg

en in alle stress ben ik vergeten een goede foto van het geheel te maken..... hopelijk krijg ik die nog van de fotograaf... maar zo zag hij er uiteindelijk in de doos uit (met telefoon genomen...) Mijn eerste bruidstaart: :o

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KWIRYZ87-D.jpg

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

2

Re: ook slachtoffer van de luchtvochtigheid... :-(

ik vind het een superleuke taart!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Hij ziet er hartstikke leuk uit hoor! Jammer dat hij zo glimt... misschien viel het daar op locatie wel mee. Leuk ontworpen!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Ik vind hem er leuk uit zien hoor!
En dat weer daar kun je ook helemaal niets aan doen  :grr:
Ik had vrijdag ook een stapeltaart gemaakt en heb er zelfs geen foto van gemaakt omdat ik zo teleurgesteld was over hoe hij er uiteindelijk uit zag  :s

Hij is mooi joh! Gewoon zeggen dat die glans zo hoort (en uit een potje komt)... Weten zij veel! :lol:

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

6

Die dagen was het echt geen taartmaakweer. Ik vind dat je het er goed vanaf hebt gebracht. Ziet er erg leuk uit. Vind de middelste met de bloemetjes ook erg leuk bedacht! Mooi geheel.

7

Ik kan me voorstellen dat je erg baalde, maar een leek weet niet beter en ik vind dus dat je perfect werk hebt afgeleverd.
Echt waar, hij is helemaal top en totaal niet te serieus

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT

8

Ik vind hem erg orgineel!
Leuk bedacht! :thumb:  :thumb:  :thumb:
En dat glimmen...idd gewoon zeggen dat het zo hoort!!! :lol:

Pluk de dag!
liefs, Anita

9

ik vind het een hartstikke leuke taart

10

Ik las de kleuren en dacht hmmm maar nu ik zie ik hem en denk ik wauw das best heel erg mooi eigenlijk! Super gedaan hoor!

Groetjes Eline

11

Wat een gave bruidstaart zeg!
Je ziet op de foto's van elke laag hoe netjes en strak je bekleed had. Maar ook het eindresultaat, gezien die helse vrijdag, ziet er top top uit. Mijn complimenten :Y

pluk de dag!

12

zit hier helemaal te glimmen van al jullie lieve reacties! :o  :o  :o

dank jullie wel!

enne..

Liesbeth1980 schreef:

Hij is mooi joh! Gewoon zeggen dat die glans zo hoort (en uit een potje komt)... Weten zij veel! :lol:

goed idee! ga ik volgende keer doen! Hoewel   :think:  hoop eigenlijk dat dat de volgende keer niet nodig is! :lol:

smarianne schreef:

Vind de middelste met de bloemetjes ook erg leuk bedacht!

die bloemetjes (met losse blaadje) zag ik hier ergens op het forum en vond ik ook erg leuk. :Ÿ kon ik gelijk mijn nieuwe uitstekertejs van de geometrieset gebruiken!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

13

Vind 'm evengoed erg mooi ! :thumb:

14

moooi

15

Ik vind het een supermooie taart. Leken me ook moeilijke kleuren, maar je hebt een heel mooi ontwerp gemaakt. Kan me voorstellen dat je flink baalde met dat weer, maar je hoort het, iedereen had er last van.

Bakgroetjes van Marinka!

16

Die middelste taart, die bloemen zijn echt gaaf!
Wat zonde dat de taart zo'n last van de warmte had.

Groetjes Karine

17

meid wat een project! dit is met een normale luchtvochtigheid al een megaklus. ik vind hem heel mooi, ik ga er nog eens naar kijken  :Y

liefs marieke