Onderwerp: Die ogen....
.... die waren een ramp!!!
Het was vorige week zo warm,alles smolt letterlijk op mn aanrecht weg!
Hij staat helaas een beetje scheep op de onderste,maar Verder vind ik hem best goed gelukt!
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Die ogen....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.... die waren een ramp!!!
Het was vorige week zo warm,alles smolt letterlijk op mn aanrecht weg!
Hij staat helaas een beetje scheep op de onderste,maar Verder vind ik hem best goed gelukt!
Bedankt voor het kijken!
Mooi gelukte taart hoor!!
De ogen kan ik niet goed zien daarvoor is de foto dan toch te klein!
Vind hem ook goed gelukt !
ik vind het ook een mooie taart, jammer dat ik de oogjes niet zo goed kan zien, daar was ik nu net zo benieuwd naar...
ik ga een andere zoeken of ze daar beter ( nouja... duidelijker ) op staan!
Nou hierbij dan iets duidelijker mijn mega mislukte ogen!
echt.... die warmte/warmte was niet te doen,vond ik dan
ja! nu zie ik wat je bedoelt... ik denk dat tinkerbell een nachtje flink is doorgezakt.
had je de ogen geschilderd of met dotjes fondant? ik ben geen ogen expert dus heb geen tips. heb wel eens een how to gelezen hier ergens op het forum...
weet je wat ik nu zo leuk vind... dat je hem ondanks de ogen toch op het forum zet! wie weet kun je van een ander wel bruikbare tips krijgen en daar kunnen we met zijn allen weer van leren!
achjaa ook de rare vreemde en mislukte dingen mogen hier gezien worden...
Ik had de how to van twinkelende oogjes hier van het forum gebruitk,maar echt na 4 x was ik t zat! t was zo minie allemaal,tinkerbel is nl "maar" 12,5 cm groot en t was zo broeierig enzo,
krijg zo weer een trauma als ik er aan denk!!
en achjaaa ik ben pas net vanaf 1 maart begonnen en dus verwacht ook nog geen vakwerk van mezelf ( stiekem wel hoor) maar weet dat ik het allemaal nog niet kan.
mama van het "gek van tinkerbell"- meisje vond de taart super en na mn excuses voor de ogen vond ze dat ik me niet zo aan moest stellen,ze zag er leuk uit!
Inderdaad, een mooie taart
leuke stapel
heb in augustus een opdracht voor tinkerbel of assepoester ze weet het nog niet zeker klant word 4 hahah is aan het twijfelen maar houdt mijn hart vast hoop dat het die dag een beetje koeler is sorry meiden zodat ik mijn taart goed kan afleveren .
en heb helaas geen tips voor je heb der nog niet mogen maken
maar lees hier mee
nou ik gebruik nu wel de 1:1 botercreme ipv de meringue om af te smeren! en met dat broeierige effect van die dagen van nu gaat dat prima!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Die ogen....