1

Onderwerp: Cupcakes in theedoosje

Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik heb vanmorgen zo'n 3-vaks theedoosje gekocht bij de Xenos. Ik wil daar nl voor het afscheid van de stagiaire logopedie morgen op school van mijn zoontje 2 cupcakes en wat theezakjes in doen.

Maar nu past het niet???? Wat heb ik dan verkeerd of anders gedaan???? Ik heb toch volgens mij echt zo'n 3-vaks doosje als ik hier meer gezien heb, maar ik moet de cupcakes er echt indrukken......je krijgt ze er dan toch niet makkelijk meer uit, en volgens mij druk ik ze dan ook in een andere vorm.

Hoe doen jullie dat??? Of laten jullie ze gewoon hangen......dus niet doordrukken tot op de bodem, maar als ie niet verder wil, laten zweven zeg maar.......???/

Hoop dat iemand een antwoord of tip heeft. Ik ga het nl niet meer redden om nog wat anders te regelen of halen...... :nooo

Alvast bedankt....

Groetjes Kirsten

2

Re: Cupcakes in theedoosje

Ik heb een keer een 6-vaks doos gebruikt en ik moest de CC's inderdaad een beetje duwen, maar echt vast zaten ze niet. Ze konden nog makkelijk uitgehaald worden. De maat CC is natuurlijk wel van belang. De cachetjes en bakvormen van Wilton zijn groter dan die van bijvoorbeeld de xenos en die passen niet, denk ik.

3

De meeste hebben de 6 vaks van de action gebruikt. Hier passen ze wel in, maar de action heeft die niet meer. Hier tenminste.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Ik heb ze er uiteindelijk toch nog in gekregen. Ze zitten wel krap, maar ze zitten..... ;)

Volgende keer maar eens verder kijken naar andere theedoosjes.....

Heel erg bedankt voor jullie reacties iig!!!!

Groetjes Kirsten

5 Laatst bewerkt door Nel (15-06-2010 08:51)

Had hetzelfde probleem met een 2-vaks doosje van Xenos. Uiteindelijk heb ik van karton een bodempje onderin gemaakt, zodat ze wat hoger kwamen en niet helemaal in het vakje hoefden.
Deksel kon niet meer dicht natuurlijk, maar zag er uiteindelijk toch leuk uit (zie foto)

http://iloapp.taartvannel.nl/data/_gallery//public/1/1270316697_resized.jpg?width=784&height=466

6

Ohh die zijn ook leuk zeg....!!!! Maar ik was dus neit de enige.......en wat jij gedaan hebt is ook een idee......ga ik onthouden (mocht ik ooit nog eens het probleem hebben... ;) )

Groetjes Kirsten

7

Wat zijn jullie toch allemaal afschuwelijk leuke creatieve mensen!  :D

Ik kom hier op ideetjes die ik zelf nooit gehad zou hebben. Echt superleuk!  :thumb:

~ Never waste a good crisis... ~