1 Laatst bewerkt door dudoky (13-06-2010 20:13)

Onderwerp: [feedback] scheve toren van dora

Hij was erg leuk om te maken. Maar hij was scheef :/  ik vreselijk aan het balen. Ik moest hem zelf brengen (ik was ook uitgenodigd) wat blijk, ze zien het niet, ze zien alleen maar die taart, ze vonden hem prachtig
Op de hexacon heb ik elk figuurtje gepuzzeld, de kleuren moesten zijn oranje en roze, verder had ik de vrije hand, wel alle beestjes moesten erop pffffff
Gevuld met slagroom quark en aardbeien

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QBJZFJ8J-G.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HAJP8IX6-G.jpg

2

Re: [feedback] scheve toren van dora

Heel mooi en kleurig geworden......... :thumb:

3

Mooi zeg !!!

Groetjes, Conny

4

helemaal geen feedback :s . (soms is het te druk hier) :Y

5

Vind het een vrolijke, leuke stapel en mooi gepuzzeld! :thumb:  Idd jammer dat de taart scheef is, maar gelukkig viel het de ontvangers niet eens op!

6

Vrolijke kleuren. Jammer dat het scheef stond, waarmee had je het gestut?

7

Mooie stapel   :Y  . De kleuren knallen van het scherm  :thumb:

8

Heel mooi gepuzzeld, leuke kleurencombi, en scheef, tja, hoe hoger hoe moeilijker het wordt mss? Ik ben nog niet hoger gegaan dan drie, dus ik kan je niet echt advies geven. Rechte taarten en rechte douwels spreekt mss voor zich....

Hij ziet er gewoon super mooi uit!

Groetjes, Linda

9

dat scheef komt vast door de foto ;)

vind hem erg leuk, vooral die sterretjes met gezichtjes zijn een leuk detail

10

Denk idd dat mensen die zelf geen taarten maken daar ook helemaal niet op letten, verder is hij echt prachtig !!

Heb helaas geen tips voor je, heb zelf pas 1 x gestapeld ( 2 hoog  :lol: ) en vond dat al moeilijk genoeg !

11

Hij is superleuk, geweldige kleuren bij elkaar en echt feestelijk!

Voor het scheve: natuurlijk ten eerste goed stutten! Ik stut altijd rondom een cm vanaf de rand van de taart die er bovenop komt en natuurlijk in het midden. Daarnaast voor het stapelen even goed je taarten apart bekijken. Als je ziet dat ze een klein beetje scheef zijn (heb ik ook hoor!) stapel je dusdanig op elkaar dat het elkaar opheft. Dat kan echt veel schelen, zeker als je zo hoog moet!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

ondanks dat hij een beetje scheef is  ;)
vind ik hem erg leuk.
hele leuke kleurtjes

carpe diem