1

Onderwerp: Mixer kapot

Hallo Allemaal,
Mijn mixer is voor de vakantie(net terug)kapot gegaan(er kwam allemaal rook uit,en er kwamen vlammtjes uit :s )Dus ben op zoek naar een nieuwe,nu had ik een simpele van philips ofzo,maar heb ff gekekem gister in de winkel,of je hebt er 1 van 30 tot 50 euro of je hebt je ze vanaf 150 euro!die van Breston begon bij 150 maar wat is dat voor een merk(een beetje goed?)Daarna kwamen de Kenwoods!Welke hebben jullie en is een beetje goed?Ik ben nog maar een beginnende bakster dus echt uitgebreid hoeft ie niet te zijn,als ie maar stevig is! :/
Hoor graag van jullie!

Groetjs Jolanda

2

Re: Mixer kapot

Ik heb een keukenmachine van Kenwood maar daarnaast heb ik ook een handmixer van Kenwood de K-mix handmixer echt een super mixer !!!niet goedkoop maar dan heb je ook wat . :thumb:

Ik heb de Kenwood Patissier, die kostte 148 euro, superding!

Groetjes Karine

4

Je moet in ieder geval vragen of je met de mixer die je wilt kopen 10 minuten lang kunt mixen.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Ik heb afgelopen week de K-mix handmixer besteld en hem gisteren binnen gekregen. Wat een superding is dat!
Had voorheen een mixer van tefal en daarna een goedkope bestron (wat een rotding is dat :( ) En nu ik dus ook besmet ben geraakt met het taartenvirus werd het weer tijd voor een goede.
Gisteren mijn eerste biscuit gemaakt en ben helemaal tevreden :D

Je kunt hem trouwens voor rond de 100 euro gemakkelijk vinden op internet, maar na even zoeken heb ik er 1 gevonden voor 54 euro excl. en 61,95 incl verzendkosten.
Als je wil weten waar ik hem vandaan heb mag je altijd een mailtje sturen hoor!