Re: Wavy taartje voor m'n schoonmoeder
Geweldig!! Weer zo'n mooie creatie!!
Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy taartje voor m'n schoonmoeder
Geweldig!! Weer zo'n mooie creatie!!
Suuz echt prachtig , je maakt altijd van die mooie creaties !
Weer een super mooie wave van je , echt !!!
........ perfect!.... zo strak....... zo mooi..... zucht......
Wat een mooie taarten maak jij zeg!
Ik heb jou net op een foto gezien bij de babbel geloof ik. Lachen joh, ik had een héééééééél ander beeld van je En dit bedoel ik niet slecht hoor
Grappig is dat zeg.
Hij is gewoon te mooi om echt te kunnen zijn
Hier spreekt een fan van je prachtige kunstwerken, dat je daar een mes in durft te zetten.....
![]()
Ik heb jou net op een foto gezien bij de babbel geloof ik. Lachen joh, ik had een héééééééél ander beeld van jeEn dit bedoel ik niet slecht hoor
![]()
Grappig is dat zeg.
Ja die foto's vond ik ook wel leuk om eens te zien. Binnenkort ga ik ook wat gezihten zien op de workshops, zo grappig!!
Maar wat had je dan gedacht? Ben ik nou ook wel benieuwd naar
Dank je wel weer lieverds, doet me echt goed dat mijn taartjes in de smaak vallen!
Dus een knuffel voor jullie allemaal!!
phew super, durf ik niet aan te beginnen:-)
Jemig de pemig wat een supermooie taart
.
Het is echt wel een gave dat je dit zo ontzettend goed kan .
Ik vind 'm helemaal mega-super gaaf en dat is eigenlijk nog een understatement .
Wauw voor jou .
Nou ja.... gave....
Misschien heb ik wat hulp van bovenaf! M'n opa was een banketbakker en m'n moeder was een echte crea bea met stofjes en draadjes, ze zitten vast samen op een wolkje toe te kijken
Verder stelt het allemaal niet zoveel voor hoor, dus ik zeg gewoon wat proberen hier en daar, heb ik ook gedaan!
Maar toch wel erg lief hoor al die complimentjes
Ik kom een beetje laat aan kakken...maar:
WAUW!!!
Hoe heb je dat gedaan met die "flosjes"?
Het lijkt wel échte stof, zo doorzichtig!
En hoe krijg je de icing zo'n kleur? Welke kleurstof (of poeder ofzo) moet je dan gebruiken. En hoe krijg je die parel kleur??
Ik word helemaal gek als ik naar jouw taarten kijk!!
Prachtig!!
Groetjes!!
WAUW!!
I love it
Ik kom een beetje laat aan kakken...maar:
WAUW!!!
En hoe krijg je de icing zo'n kleur? Welke kleurstof (of poeder ofzo) moet je dan gebruiken. En hoe krijg je die parel kleur??
Prachtig!!Groetjes!!
Hihi Dank je wel!
Die "flosjes" zijn gewoon gemaakt van witte fondant met tylose. Als je hem mengt met tylose en meteen gebruikt kun je hem heeeeel dun uitrollen.
dan erop plakken en laten drogen en schilderen met snowflake lustre dust van sugarflair en alcohol. Die gebruik ik trouwens ook voor de parels.
De krullenrandjes zijn geschilder met royal gold en alcohol en de fondant is ook gekleurd met sugraflair, maar dan de pastes.
Nou hopelijk heb je er wat aan!
CarolienvdRijt schreef:Ik kom een beetje laat aan kakken...maar:
WAUW!!!
Prachtig!!Groetjes!!
Hihi
Dank je wel!
Die "flosjes" zijn gewoon gemaakt van witte fondant met tylose. Als je hem mengt met tylose en meteen gebruikt kun je hem heeeeel dun uitrollen.
dan erop plakken en laten drogen en schilderen met snowflake lustre dust van sugarflair en alcohol. Die gebruik ik trouwens ook voor de parels.
De krullenrandjes zijn geschilder met royal gold en alcohol en de fondant is ook gekleurd met sugraflair, maar dan de pastes.Nou hopelijk heb je er wat aan!
Geweldig!!
Heel erg bedankt voor de info!
Ik hoop dat ik ooit ook zoiets prachtigs kan maken.
WAUW!! geweldig! echt heel mooi! Je hebt een fan!
Super mooi, leuke kleuren.
is dat een struktuurmat en zo ja welke en tis superleuk
erg mooi
is dat een struktuurmat en zo ja welke en tis superleuk
Dit is een matje voor de cuttlebug, gewoon gekocht bij pipoos.
Werkt echt fantastisch, gewoon een beetje maizena gebruiken en in de fondant duwen met de roller of de smoother.
Wauww das een mooie taart!
Mooie kleuren en heb je een reliefmatje gebruikt of roller?
Oepss zie het antwoord al boven.
Gr Nisha
Ik zie nu pas voor het eerst je wavy taartjes: GEWELDIG!
En wat nog beter is: je woont in Maastricht! (daar werk ik) dus vlakbij!
Dan komt het er vast nog eens van om een workshop te volgen (jammer genoeg niet deze zaterdag)
Dank je wel
Dan gaan we elkaar vast nog wel eens zien!
Je weet al wat ik ervan vind, maar zeg het nog eens...FANTASTISCH!!!
Dank je wel
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy taartje voor m'n schoonmoeder