1 Laatst bewerkt door sypeyu (14-06-2010 08:58)

Onderwerp: [feedback] mijn eerste 3 d slippers

Ik wilde ook wel een keer in het thema en omdat ik mijn verjaardag alvast vierde zijn het slippers geworden stond nog op mijn to do list.
Maar ik ben totaal niet tevreden.)
De bloemen hebben rafels en de ene bloem was niet mooi uitgestoken ( eigen schuld heeft iemand nog een workshop hoe plan ik de boel goed)
en voor zitten scheurtjes en barstjes in de fondant. Hoe voorkom ik dit.
Ook was ik vergeten een dijkje te spuiten (wat niet handig was met de vulling. kokosananas mona toetje met ananasjam.Gelukkig kreeg ik dit wel opgelost.
De spongecake (de helft van het recept cake boss, anders kreeg ik wel hele hoge slippers) Was wel heel erg lekker.

http://img37.imageshack.us/img37/4760/sam0127u.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

Re: [feedback] mijn eerste 3 d slippers

ik vind ze heel leuk gemaakt  :thumb:

carpe diem

3

Heel leuk gemaakt!

Ik had alleen nog een soort van bevestiging gemaakt van de bandjes, nu ligt het alsof ze erop liggen.

De kleuren zijn prachtig en ik krijg er echt een zomers gevoel van!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

met dit idee loop ik nou al de hele dag in mijn hoofd hahaha
hartstikke leuk

5

leuk gedaan!

6

Heel leuk gedaan en inderdaad wat etty zegt als je de bandjes meer aan de zijkant doet en de bandjes wat meer laat drogen zodat ze hoger komen te staan ziet het er nog echter uit!

7

Ze zijn leuk!
Dat mona toetje met kokos heb ik ook in de koelkast staan voor een taart, is het lekker??

Kijk ook eens op mijn facebookpagina;
www.facebook.com/bakeanddeco

8

Leuk idee hoor die slippers.
Je vraagt om een feedback vandaar hier mijn reactie. Je zegt zelf dat de bloemen niet mooi zijn uitgestoken zijn. Waarom dan niet opnieuw geprobeerd. Mij gebeurd het ook wel eens dat ik iets uitsteek waar ik niet tevreden over ben. Ik maak dan opnieuw een balletje, uitrollen en een nieuwe poging, toch? Kleine moeite en je hebt er later een beter gevoel over.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe