Onderwerp: wk taart

door mijn dochter gemaakt,niet tevreden,ging niet zoals ze wilde maar ik vind hem aardig leuk toch???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wk taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

door mijn dochter gemaakt,niet tevreden,ging niet zoals ze wilde maar ik vind hem aardig leuk toch???
Ziet er leuk uit!
volgende keer graag je taarten in 1 topic zetten 
en ik heb vanmiddag 1 topic van je verwijderd, omdat ik dacht dat het dezelfde taarten waren, zag de foto's niet gelijk omdat je een link hebt staan en heb er niet op geklikt, en ze hebben exact dezelfde titel. tip voor de volgende keer om je topics een wat meer opvallender naam te geven, zoals 'wk-taart met beessie' oid.
sorry voor het wissen 
volgende keer graag je taarten in 1 topic zetten
en ik heb vanmiddag 1 topic van je verwijderd, omdat ik dacht dat het dezelfde taarten waren, zag de foto's niet gelijk omdat je een link hebt staan en heb er niet op geklikt, en ze hebben exact dezelfde titel. tip voor de volgende keer om je topics een wat meer opvallender naam te geven, zoals 'wk-taart met beessie' oid.
sorry voor het wissen
geeft niet,bedankt voor de tips,weet nog steeds niet goed hoe het werkt met foto's
als je ipv url img tussen de [ ] zet dan zien we de taarten direct 
ik heb het nu voor je aangepast. (als je klikt op bewerken dan zie je wat ik bedoel 
als je ipv url img tussen de [ ] zet dan zien we de taarten direct
ik heb het nu voor je aangepast. (als je klikt op bewerken dan zie je wat ik bedoel
ja dat lukte dus niet,sorry
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wk taart