Onderwerp: Etspaghet hier is ie
Naar voorbeeld van Etty. Ik had ze een foto laten zien van de dummy voor de bruidsshow als ik het goed heb?!
En die moest het worden, alleen roze ipv lila, en margrietjes ipv de paarse bloempjes en geen veren, maar een beeldje geboetseerd wat voor hun een symbolische waarde had. (zij was ernstig ziek geweest en het huwelijk was een nieuwe start naar een nieuw gezond leven) Veel dingen veranderd dus, maar ik herken hem er nog wel iets in, jullie ook?
onderste gevuld met verse frambozenmouse
middelste gevuld met verse mangomouse
bovenste gevuld met verse aardbeien mouse
Taart smolt onder mijn handen vandaan, het leek wel vloeibaar fondant, wat dan wel weer resulteerde in het vollopen van evt. kleine scheurtjes , hij was super glad. Maar wel erg sticky.
Verder had ik de onderste 2 lagen vast gestapeld thuis, en op locatie de bovenste laag erop, toen stond ie zo scheef dat het zelfs voor een topsy turvy erg uit het lood was. Snel weer alle lagen van elkaar, douwels aangepast, en toen ging ie, maar was niet leuk met natte taarten.
Trouwens het beeldje was ook nog een verhaal apart, had hem mooi geboetseerd bijna geen naden te zien rond een eivormig object.
Nadat ie droog was...... hoe krijg je dat eiding dan uit je beeldje?? Niet dus heb dus het beeldje moeten doorsnijden en daarna weer moeten plakken.
I taart you,