51

Re: Bruidstaart met giraffen

O hij is inderdaad juist geweldig, helemaal leuk!
Knap dat die taart rechtop blijft staan ook...  :Y Kan me wel voorstellen dat je niet blij was dat je de taart niet opgebouwd achter kon laten, hu! Weet je al of alles goed gegaan is? Kun je weer rustig slapen tenminste! :D

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

52

Haha, juist grappig al die rare wensen. Hoe komt iemand erop.. een giraffe op een kratje brandbier :lol: Ik vind het toch weer een geweldige taart!!!!

Ondanks dat het niet je ding is, is hij werkelijk briljant uitgevoerd!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

54

O, Jose, die kussende giraffen, wat een schatjes!!! Ik vind het wel een geweldige taart, zo persoonlijk, en natuurlijk weer geweldig uitgevoerd, zoals alleeen jij dat kan :Y  :thumb:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

55

Super die giraffen! Heel schattig, en prachtig gemaakt.
Knap gedaan om alle wensen van het bruidspaar in 1 taart samen te brengen.

Groetjes v. Annette.

56

die print is heel mooi gedaan!!! die giraffen zijn ook erg goed gelukt!! maar een taart op z'n zij :think: apart, maar uiteindelijk toch erg mooi resultaat  :thumb:

57

Wauw, wat een prachtige taart! Ik zou hem zelf niet gekozen hebben als bruidstaart, maar dat ligt zeker niet aan de uitvoering   :thumb:

58

jeetje wat een opdracht! Maar je hebt het er wel super vanaf gebracht! Erg goed gedaan!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

59

Nou, complimenten hoor. Alle eisen verwerkt, heel mooi en orgineel.
Misschien niet je eigen stijl, maar het ziet er super uit. Wel jammer dat je hem niet helemaal hebt kunnen opbouwen daar.

wonderen bestaan ...

60

Ik vindt hem helemaal leuk!

61

Alleen 't wensenlijstje al... Pfff, een taart op z'n kant, giraffen, etc etc, aaarch, ik zou bij voorbaat al "paniek" hebben, laat staan in combinatie met warm en vochtig weer!
Maar je hebt 't prachtig creatief bedacht en dat vind ik eigenlijk nog wel 't knapst van alles: iets moois maken van iets wat je zelf totaal nix vindt. Complimenten!  :thumb:

"Begin de dag met een dansje..."

62

Al met al vind ik het echt een prachtige taart geworden. Het is niet te zien dat het je smaak niet is want hij is, zoals al je taarten, heel mooi uitgevoerd. Ik ben jaloers op je creatieve gave. :thumb: