Re: Wavy taartje voor m'n schoonmoeder
Mééééééns wat ben jij toch briljant
Super weer dit, IK BEN FAN!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy taartje voor m'n schoonmoeder
Mééééééns wat ben jij toch briljant
Super weer dit, IK BEN FAN!!!!!!!!
Het is een plaatje! mooi gefotografeerd en kinkt ook erg lekker !
Weer zo'n prachtige creatie van jou, en die kleuren combi vindt ik helemaal fantastisch! Echt super gaaf, ik ga naar de zomer maar eens kijken of Kwebbeltje nog zo'n workshop geeft, wil dit ook wel leren!
Ik ben benieuwd of je taart goed is aangekomen na zo'n lange treinreis!
Groetjes,
Anika
Weer zo'n prachtige creatie van jou, en die kleuren combi vindt ik helemaal fantastisch! Echt super gaaf, ik ga naar de zomer maar eens kijken of Kwebbeltje nog zo'n workshop geeft, wil dit ook wel leren!
Ik ben benieuwd of je taart goed is aangekomen na zo'n lange treinreis!
Groetjes,
Anika
nou, hierovor moet je toch echt naar suus hoor!!!!
ik kan dit helemaal niet whahahaha
suus, wat heb je weer een waar kunstwerk afgeleverd hier!!! echt super!!!
en het klinkt ook allemaal zo lekker
Wauw, prachtig zeg!
een diepe buiging vanuit zeeland
hij is wer-ke-lijk PRACHTIG
Prachtig!! die kleuren.. lijkt wel beetje oosters! En die krullen erbij.. erg mooi!
Hoe krijg je dat zo mooi glanzend goud? Van poeder verf gemaakt?
Wat een prachtige taart. Mooie kleuren combi, prachtig matje, deze kende ik nog niet van de cuttlebug, maar weer eens op zoek bij pipoos
Wat is deze weer moooooooi! Wowie
kunst met de grote K.
en volgens mij moet het ook nog eens super lekker zijn, zo te lezen!!
ga 'm snel nog een keer bewonderen.
Ooooooh hij is weer geweldig !!!
Prachtig!!!
G-sus! Sprakeloos............................
Groetje Nathasja
ik ben zo ontzettend fan van dit soort creatie's
Echt super leuke voorbeelden op de website
helaas nog nooit zoiets gemaakt. misschien maar weer eens tijd om wat te proberen en de collega's op het werk te trakteren.
prachtig!!!
hoop dat ik ooit in de toekomst zulke mooie taarten mag maken, als die van jou!
Complimenten, complimenten!!!!
Kunstwerken gewoon.
Wauw..wat een kunstwerk!! Gewoon beeldig!
ik vind hem weer geweldig.
diep respect hoor voor jou.
het is jammer dat je te ver weg zit anders had ik zeker een work shop bij je genomen.
Superdepuper! Die Cutlebug patronen zijn ook echt geweldig! Kan ze hier in de stad helaas nergens vinden. Ze kijken je alleen aan alsof je spaans praat.
Maar wat die taart betreft! Petje af! Alles klopt en is helemaal mooi! Toppertje!
Allereerst dames, hartstikke bedankt voor zeveel lieve reacties! Dat is nog eens leuk thuiskomen!!
De taart heeft het ook overleefd, hij stond gezellig naast me op het bankje in een doos
@ Taartenmarie
Het plaatje is inderdaad niet zo groot, 10 bij 20cm denk ik ongeveer, maar je kunt het patroontje makkelijk herhalen hoor. Gewoon het plaatje eraf halen , laten overlappen en doorgaan.
@ Susan Selten
Het is maar een klein taartje hoor, het was maar voor 20 personen. De onderste is de 8 inch bloemvorm vanMPE, de bovenste is 5 inch.
Ik weet verder niet goed hoe ik het randje moet uitleggen.... Je maakt iedere keer kleine lusjes zeg maar, door het spuitmondje een beetje omhoog te halen en dan van voor naar achter bewegen om een klein lusje te maken. Misschien kun je eens op youtube zoeken op rope piping ofzo....
@ Kwebbeltje
Dank je wel hoor, maar dit doe jij toch ook??? Laatst ook met die taart van Esther!
@ Ashleey
Ik heb sugarflair goudpoeder gebruikt met alcohol voor alle gouden elementjes. De krulletjes heb ik vantevoren geschilderd, de randjes op de taart zelf.
Echt super bedankt allemaal, wat een bijzonder lieve reacties!!
heel mooi
Thanks ga even "youtube-en"!!
Wauw, hij is weer prachtig! Jij maakt echt prachtige creaties
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy taartje voor m'n schoonmoeder