Onderwerp: Mijn eerste grote project
Een aantal maanden geleden vroeg mijn mama me of ik een taart wou maken voor haar verjaardagsfeest (ze is in mei 50 geworden). Natuurlijk was ik trots dat ze het aan mij vroeg dus heb ik ingestemd. Het was een feest voor ongeveer 70 personen een stapel zou het worden. Dit was de 2e keer voor mij (had al een stapel met een 12 cm en een 18cm gemaakt om te testen). Na vele slapeloze nachten was het gisteren zover en ik was erg trots op het resultaat. Een stapel van 4 met afmetingen 30cm, 24cm,18cm en 12cm waarvan de onderste met advocaatmousse, de derde met frambozenbavarois en frambozen en de bovenste twee met bokkenpootjesvulling was. Hij heeft ook de rit van een half uur naar de locatie overleeft en de reacties waren erg positief, er waren zelfs mensen die dachten dat de taart van een profesionele bakker kwam terwijl ik het enkel als hobby doe. Erg egostrelend Er waren twee dingen die mij ietswat stoorden en dat was dat hij niet recht leek te zijn (kan ook gedachten zijn) en dat de lagen niet even hoog waren maar al bij al vond ik het een schitterend resultaat en mijn mama was erg tevreden. Ik vond het ook erg leuk dat toen mijn dochtertje met de andere kinderen naar de taart kwam kijken ze heel luid zei: "Mijn mama heeft die taart gemaakt", ze vonden ze dan ook allemaal superlekker.
Tips en opmerkingen zijn zeker welkom!!
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN