1

Onderwerp: Heeeeelp! TasTaart valt om!

Iemand nog ideeën? Heb een nogal grote tastaart gemaakt. Ben bezig met de decoratie, maar hij dreigt naar achteren te vallen... ik weet niet hoe ik het op moet lossen. Help! Hij wordt om half 4 opgehaald.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Heeeeelp! TasTaart valt om!

Stutten met een portomonee?

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

3

tja.. hij is voor een klant, dus een portemonee vind ik dan niet zo gepast. Ik heb hem aan één kant gestut met kleine stukjes taartkarton, in de koelkast gezet, en toen viel hij de andere kant op! Dus nu is hij aan twee kanten gestut  :s . Ik hoop maar dat het goed komt.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

ik denk dat ze bedoeld een portomonee maken en als stut aan de voorkant gebruiken! :D

Groetjes Natasja!

5

MamavanDean&Julian schreef:

ik denk dat ze bedoeld een portomonee maken en als stut aan de voorkant gebruiken! :D

Ja natuurlijk bedoelt ze dat!  :grr:  beetje blonT ben ik wel hoor! Ze heeft hem net opgehaald. Ik heb haar wel wat korting gegeven, maar het zit me nog steeds niet lekker. Ik hoop maar dat hij het overleeft.

Vast wel!

hihi blontje.. :lol:

Groetjes Natasja!

7

Heb ik ook een keer gehad met een tas.... dat werd een steeds 'vollere' tas.... Maar hij viel niet écht om. Dus gaat bij jou vast ook goed komen.  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Nou, heb net een mailtje van haar gehad. Hij was blijkbaar toch niet goed aangekomen. Door het inzakken was de print (Louis Vuitton) op de tas gaan barsten, en op sommige plaatsen de afwerking losgelaten en zijn er gaten in ontstaan. Ik was er al bang voor. Zal haar maar compenseren.

oow nee wat balen

Groetjes Natasja!

10

Weet niet zo goed wat ik zal doen...??  :(  Heb dit nog niet eerder meegemaakt.

11

He bah, wat zul je balen.  :s
Hoe had je gestapeld en gevuld? Als ik een tas maak doe ik een laag biscuit, gevuld natuurlijk, daarin stokjes. Volgende biscuit erop, op een karton. Daarna ga ik dan bekleden. Je stapelt dus als een stapeltaart, maar dan voor het bekleden!
Heb je nu niks meer aan, maar misschien voor een volgende keer?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

Weet ff snel geen oplossing, maar ik kan mij voorstellen dat je zoooooooo baalt!

groeten Annemieke
Cake It

13 Laatst bewerkt door Sonj@ (13-05-2010 16:47)

Oef, balen!   :(

En moeilijk wat nu te doen. Misschien overleggen met je klant?
Succes...

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

14

He vervelend!!! Ik bedoelde idd een portemonee van taart en fondant, zelfs evt met stokjes erin.

Nu denk ik idd dat je haar moet compenseren  :s Hoe vervelend dat ook is.

Maar Service en positieve reclame zijn het allerbelangrijkste!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

15

Ik dacht dat je een tas gewoon maakt van een halve ronde biscuit die je vult en dan recht op zet. Blijft dit niet zo staan dan?

16

de topic is wel een beetje oud.. maar ouafae.. je heb meerdere modellen ;)  net als in et echt.  Als je google op purse cake zie je heel veel verschillende

17

ja maar bedoel dat hij niet omvalt