1

Onderwerp: de 3 boogjes die vaak op bruidstaart enz wordt gebruikt?

Ik weet niet of het een stempel sjabloon of iets is maar ik heb ergens een stempel(zo noem ik het even  ;) ) gezien waar je ee afdruk van 3 boogjes krijg waar die je dan goed kan volgen voor verdere afwerking Hij word ook gebruikt in de jurk van de  Wilton Wonder Mold Kit in de jurk (Als je goed kijk onderin). Kan iemand mijn verder helpen? :think:  :Y
groetjes ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

Re: de 3 boogjes die vaak op bruidstaart enz wordt gebruikt?

ik heb geen idee over wat voor stempel je het hebt, maar volgens mij bedoel je die sliertjes toch?
Die kun je maken met de sugargun, of zelf rollen, of met royal icing door te spuiten.
als je rond de hoge punten waar je de sliertjes wilt hebben, waar ze samenkomen dus, een cocktailprikker in prikt, of alleen even een klein gaatje maakt, dan kun je zo hups van het ene gaatje, hups naar het andere gaatje gaan.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tipsytaartje schreef:

ik heb geen idee over wat voor stempel je het hebt, maar volgens mij bedoel je die sliertjes toch?
Die kun je maken met de sugargun, of zelf rollen, of met royal icing door te spuiten.
als je rond de hoge punten waar je de sliertjes wilt hebben, waar ze samenkomen dus, een cocktailprikker in prikt, of alleen even een klein gaatje maakt, dan kun je zo hups van het ene gaatje, hups naar het andere gaatje gaan.

hoi,
Juist die bedoel ik maar ik heb ergens een soord mal stmpel of zoiets gezien om preciese boogjes te krijgen
gr ina

4

een crimper????

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

5

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2316
deze misschien?

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

6

Nope, deze bedoelt ze denk ik :)  klikkerdeklik

Groetjes Melanie

7

Deze die Doosch noemt, heb ik ook, maar ik kan er niet mee werken. (krijg de kronkels er niet uit). Doe het bij een barbiejurk gewoon op gevoel (eerst een verdeling maken, met puntjes aangeven en dan met sugargun sliertjes maken en opplakken).
Ik gebruik zelf voor ronde taarten wel een setje (van 3) waar verdeelpunten op zijn aangegeven, maar ik vind ze in geen enkele webshop, om even het voorbeeld te kunnen laten zien.

Groet, Jolanda

8

Jol321 schreef:

Ik gebruik zelf voor ronde taarten wel een setje (van 3) waar verdeelpunten op zijn aangegeven, maar ik vind ze in geen enkele webshop, om even het voorbeeld te kunnen laten zien.

Hoi Begrijp ik dat ze dus wel bestaan ik dacht al dat ik het verkeerd gezien had.het is namelijk niet de doosch maar het lijkt opPME Broderie cutter Flounce Frill alleen dan met 3 boogjes :s 
groetjes ina