1

Onderwerp: hoe maak ik een hond?

Hallo allemaal!

Ik wil voor een cadeau een taart maken met daarop een zwarte hond. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit ga puzzelen of ga boetseren...maar ik vraag me af of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Wat gebruik je hier bijvoorbeeld voor? Gewone marspein/fondant of wat anders? Doe je er nog andere ingredienten door heen? En met het puzzelen, is er hier iemand die ook geprobeerd heeft haren te maken? Ik wil proberen zo dun mogelijk dit op het plaatje te krijgen, iemand tips?
Ik ben nog niet zo ervaren hierin, dus tips zijn echt welkom!!

Groetjes Margreet

I love pie!!

2

Re: hoe maak ik een hond?

Hoi Margreet,

Bij de howto's staat er eentje:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=35342

Je kan ook eens op het forum bij zoeken hond in typen dan kom je vast ook wel wat tegen!

Heel veel succes.

Groetjes, Vera

3

Hoi Vera
Ja dat filmpje had ik ook gezien! Ik denk toch dat ik ervoor ga om een plaatje te puzzelen, moet nog wel even een goed plaatje zien te krijgen. Of ik zet mn eigen hond gewoon op het aanrecht en dan maar op gevoel haha  :P
Maar goed ik zit nog wel een beetje met de haren, iemand een idee waar ik dit goed mee kan maken? Kan ik de marsepein ergens doorheen halen waardoor ik dunne sliertjes krijg? Iemand ervaring hiermee?
Groetjes Margreet

I love pie!!

4

Heb je een sugargun? Daar kan je mooie sliertjes mee krijgen, of evt een knoflookpers.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

5

Oh ja een knoflookpers heb ik wel, kan dat natuurlijk proberen. Bedankt voor de tip!

I love pie!!