1 Laatst bewerkt door Stimpie (13-06-2010 17:34)

Onderwerp: Ook wij in WK sfeer

Mijn partner had gezegd op zijn werk dat ik zelf taarten maak en jullie raden het al.... Of ik een taart kon maken voor morgen, want ze gaan op het werk voetbal kijken.

Ondanks dat dit mijn derde taart is, hou ik moeite met de taart strak te bekleden. Vooral aan de onderzijde zie je dat heel erg :( De leeuw heb ik niet zelf gemaakt, maar bij de Kruidvat gekocht.

PunBB bbcode test

Baal toch wel een beetje dat ik maar één taart heb, want had vanavond en morgen ook wel een stukje gelust  :)

Tips altijd meer dan welkom

2

Re: Ook wij in WK sfeer

Hij is heel leuk

Groetjes Sandra

3

hij is superleuk! en vwb het strakke; smootheren!!!!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

Liekie schreef:

hij is superleuk! en vwb het strakke; smootheren!!!!!!

Ga ik voor volgend weekend aanschaffen en gebruiken.

5

Heel erg leuk!

Groetjes, Krista

6

Ik vind het zo leuk, al die WK taarten. Ze zullen morgen daar best (vr)eten van je taart, hihihi!
En je bovenkant is strak, dus je hebt het wel in de vingers zo te zien. Misschien ook iets dikker uitrollen? En inderdaad: de smoother!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

7

Leuk gedaan !!

8

Marieke76 schreef:

Ik vind het zo leuk, al die WK taarten. Ze zullen morgen daar best (vr)eten van je taart, hihihi!
En je bovenkant is strak, dus je hebt het wel in de vingers zo te zien. Misschien ook iets dikker uitrollen? En inderdaad: de smoother!

Ik hoop dat ze de taart lekker vinden.  :P

Deze keer had ik de marsepein al iets dikker gehouden, want de vorige keer ging het scheuren. Het zit mij echt in de onderkant, want de rest gaat prima. Ben denk ik ook een beetje te ongeduldig. Ik heb dan al die mooie prachtige strak afgewerkte taarten in me hoofd en raak lichtelijk gefrusteerd...  :)

Op naar de volgende taart met de smoother!

9

ik vind het niet eens lelijk hoor die plooitjes, valt precies tussen je balletjes! Leuk gedaan!!!!