1

Onderwerp: Ook ik aan de WK cupcakes!

Mijn overbuurvrouw kwam met de vraag of ik misschien wat wk cupcakes kan maken. Ze moet morgen tijdens de eerste wedstrijd werken met alleen maar mannen. Dus dan zijn cupcakes leuk natuurlijk. Zo gezegd zo gedaan, ze heeft ze net opgehaald en ze vond ze helemaal leuk!

Inspiratie heb ik hier op het forum opgedaan, bedankt als je iets van jezelf terug ziet!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A4QKAMU4.jpg

Tips etc. hoor ik graag!

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: Ook ik aan de WK cupcakes!

Heel leuk!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Heel leuk !!

wauw, wat een mooie voetballetjes!

Ik zing mijn eigen wijsje!

5

heel leuk, idd erg mooie voetballen

6

Aan de cupcakes zal het niet liggen!

Leuk gedaan!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

7

Gaaf en hoe heb jij die voetballetjes gemaakt, ik wil zelf ook nog voor het wk aan de slag!

Haha, die tips willen we juist van jou!

Ik heb net zitten proberen, maar kwam toch niet goed uit met de 5 en 6 hoeken, omdat het recht is op een cupcake.

Die van jou zien er super uit, hoe heb je dat gedaan?? :D

I never met a calorie I didn't like....

Haha, bedankt allemaal!

Die voetballen, ja dat vond ik in het begin ook een rotklusje maar het is eigenlijk heel simpel.

Ik ben begonnen met een vijfhoekje, die heb ik gewoon uitgesneden en in het midden van de cupcake gelegd. Vervolgens ben ik kleine puntjes gaan zetten van waar de hoeken van de zeshoeken dan zouden moeten komen. Vervolgens lijntjes getrokken en toen de overige halve zwarte vlakjes op maat gesneden. Bij de randjes moet je er wel op letten dat er een witte en zwarte om en om komen. Van de zwarte vakjes moeten de lijntjes naar binnen en van de witte juist naar buiten.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn vage tips hebben. Ik zie jullie voetballen wel verschijnen!  ;)

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl