Re: Bruidstaart met giraffen
Het is wel een superleuke taart,en het giraffenstelletje is echt zo enig!
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met giraffen
Het is wel een superleuke taart,en het giraffenstelletje is echt zo enig!
Kan me jouw gevoel helemaal voorstellen! Hier zou ik ook niet blij, van worden, maar jij hebt perfect vorm gegeven aan hun ideeën (alleen het bedenken heeft je waarschijnlijk al dagen gekost ).
De topper is waanzinnig mooi!
De letters van Femke is echt een miniscuul werkje!
Mooi weer!
Ik vind hem echt onwijs gaaf!!! Hier moet het paar toch van uit hun dak zijn gegaan. Geweldig zoals je al hun wensen hebt uitgewerkt (wie vraagt er nou om een taart op zn kant.... ) Die kussende giraffen maken het helemaal af. TOP!
Het weer is inderdaad een drama!! En over smaak valt niet te twisten. Gelukkig heb je het proffesioneel opgelost en er voor de bruidspaar een prachttaart van weten te maken >
Ik vind de letters erg leuk gemaakt!!
Wat heb je dít mooi gedaan! Ondanks dat het je smaak/stijl niet is, heb je er een geweldig geheel van gemaakt! Ik kan me voorstellen dat het bruidspaar stond te stuiteren!!
Echt fantastisch en hij zou ook bij mij en mijn man passen. We hebben iets met Jan Leendert Vis en zijn giraffen en mijn man en ik schelen ook behoorlijk (1.60 <--> 1.95). Ben gewoon jaloers dat ik hem niet heb gekregen
Echt een superleuke taart!
Nou, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind deze helemaal geweldig. Maar ik ben dan ook wel een fan van Leendert Jan Vis.
Ik vind je taarten altijd prachtig en het is absoluut niet te zien dat je hier niet je inspiratie in kwijt kon. Hij is onwijs leuk geworden
Nee, mijn smaak is het ook niet maar je hebt er wel een prachtige taart van gemaakt!
Wauw wat gaaf!!!!!! Het is misschien niet je stijl maar de uitvoering is echt perfect. Briljant gedaan!!!
Ik sla hem op, want ik vind hem helemaal leuk. Geweldig gedaan.
Ik had met het warme weer een heel simpel taartje voor mijn moeder en dat was al niet te doen. Superknap dat je met dat weer deze taart voor elkaar bokst.
Ook al is het niet jouw smaak en is het inderdaad geen standaard bruidstaart, je hebt er een geweldige taart van gemaakt!
WAUWIE!!
Ik vind hem helemaal geweldig!
Jammer dat het je stijl niet is, dus dat je er zelf niet zo tevreden over bent. Ik kan je zeggen dat is echt super mooi is!!
Helemaal te gek!!
Ik vind het een schitterende taart. Wel echt een bruidstaart, maar weer eens iets anders. Jammer dat je er zelf niet helemaal blij mee bent. Maar het bruidspaar vast wel! Een taart helemaal op maat gemaakt.
Oh ja, mag ik vragen in welke programma je de achtergond altijd invult. Of gebruikt je een zwarte achtergrond?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar?
Oh, prachtig gemaakt zeg , hartstikke mooi ! Wel balen dat je de taart zo moest achterlaten, logisch dat je daar geen goed gevoel bij hebt. Hopelijk hebben ze hem later net zo prachtig weggezet als hij op jouw foto staat !
nou, jose, ik vind hem super! geweldig met die vlakjes! Die letters met die lijntjes vind ik geweldig! En die girafjes, dat krukje, die lipjes... leuk!!!!!
Nou, ik vind 'm juist hartstikke leuk. En die giraffe op dat bierkratje, haha, erg grappig. En ook die taart op z'n kant; dat geeft het allemaal wel een heel persoonlijk tintje. Ik hoop, dat je hier toch nog een goed gevoel over krijgt, want je mag hier heel tevreden mee zijn, hoor, ook al is het je smaak niet.
grappige taart, ook niet mijn stijl, maar wel weer helemaal in detail en tot in de puntjes verzorgd door jou, ja ik blijf fan.
Maar... ben je niet bang dat deze mensen jouw reactie hier misscien lezen, welke toch enigszins negatief is? Gewoon een vraag eigenlijk, want ik had laatst ook zo'n ramptaart en ik kon dat mens wel villen, maar durfde dat er maar niet bij te zetten whaha.. niet dat jij dat zo had, maar ik merk wel dat je het maar niets vond.
Misschien niet jou smaak maar toch weer schitterend gedaan!!!
Niet jouw smaak en met de nodige hobbels en bobbels bij de aflevering......... maar wat een gave, leuke taart, geweldig gedaan!
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes hoor!
En het is inderdaad niet zo dat ik hier minder mijn best op heb gedaan hoor, ik doe op al mijn taarten mijn uiterste best . Ik zie alleen vaak van die prachtige witte bruidstaarten voorbij komen en dan denk ik "dat wil ik ook maken!", maar dat wordt dus steeds niet gevraagd...
Ik vond het idee met hun persoonlijke wensen ook wel heel leuk, maar het was gewoon een ramp in uitvoering met dat weer. Gelukkig bleef de bovenste taart goed staan tijdens vervoer, maar ik baalde er wel van dat ze de topper er later op moesten zetten. Het was namelijk nog wel een aardig klusje om ze netjes steunend tegen elkaar aan te zetten, want hoewel ik de girafjes al een paar dagen van tevoren had gemaakt leek het toch wel een ietsje zacht te blijven door de hoge luchtvochtigheid. Ik hoop dat het is goedgekomen.
Verder vond ik het heel leuk om te lezen dat jullie de girafjes herkenden als die van Leendert Jan Vis! Ik vond deze met hun oogjes dicht namelijk heel anders dan de rest van zijn werk.
Oja, de foto's maak ik (lees: mijn lieve man ) altijd op de zwarte inductieplaat, we hebben daar een zwart granieten plaat achter voor het spetten. Met paint shop pro bewerkt hij het dan zodat de achtergrond echt zwart is.
Groetjes!
Misschien jammer voor jou dat je die taart moest maken maar wel goed voor ons ...want ik vind hem super hoor. Deze is tenminste origineel, apart,leuk, ... en van die witte bruidstaarten zien we hier al zo vaak.
Trouwens als ik jouw naam zie staan weet ik ik al dat er een pracht van een taart tevoorschijn komt ...ben een echte fan van jou hoor
super taart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met giraffen