Onderwerp: Hup holland hup!
Voor een jongetje dat gek van voetbal is, en toevallig jarig, heb ik deze taart gemaakt. Erg leuk om te doen, ik vind hem zeer geslaagd, al zeg het zelf
De taart is gevuld met slagroom en bbr.

Groetjes van Karin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hup holland hup!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een jongetje dat gek van voetbal is, en toevallig jarig, heb ik deze taart gemaakt. Erg leuk om te doen, ik vind hem zeer geslaagd, al zeg het zelf
De taart is gevuld met slagroom en bbr.

Groetjes van Karin
Ziet er goed uit!
Hij is zeker zeer geslaagd 
Onwijs mooie leeuw.
Er valt voor mij nog heeeeeel veel te leren 
Mooi hoor, helemaal in stijl!
Mooi!!!!
Ohhhh, deze is echt super mooi!! 
Prachtig; hoe krijg je die leeuw zo mooi?
Prachtig; hoe krijg je die leeuw zo mooi?
Dank je wel!
Ik heb net als bij een puzzelplaatje, een plaatje geprint, en uitgeknipt, uitgesneden, en toen op de taart met een needle-tool gaatjes geprikt op de plek waar de stukjes moesten komen.
Ja, ik vind 'm ook geslaagd!! 
Leuk gedaan! Die leeuw is heel fraai en ik vind de sjaal ook erg mooi gemaakt! Hij was er vast helemaal weg van 
heel mooi met alle details !
Leuk gedaan! Die leeuw is heel fraai en ik vind de sjaal ook erg mooi gemaakt! Hij was er vast helemaal weg van
Ja hij vond hem zo mooi dat hij hem niet wou opeten!
petje af voor die leeuw bij mij werkt zwart nooit lekker mee. die voetballetjes heb je die ook zo gemaakt of zijn dat kant en klare?
prachtig die leeuw en die sjaal, mooi geheel zo 
mooi gemaakt
petje af voor die leeuw bij mij werkt zwart nooit lekker mee. die voetballetjes heb je die ook zo gemaakt of zijn dat kant en klare?
Goh, maakt het uit welke kleur je gebruikt? Meng je zelf, of koop je voorgekleurde marsepein? Ik had wel een nieuw tooltje, een scherp scalpelmesje gebruikt om uit te snijden, dat was wel heel fijn werken!.
En die voetballetjes heb ik gemaakt met de sportset van de patchworkcutters.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hup holland hup!