1

Onderwerp: [FEEDBACK] Draakje Mjam!taart

Ik zag het draakje in de mjam! en vond hem zo ontzettend leuk!
maar ik heb geen boetseer ervaring...
vandaag heb ik me er toch maar aan gewaagd, en vind hem zelf wel leuk geworden..

Donderdag gaat hij op een taart, dus als je nog tips/verbeterpunten hebt dan hoor ik het graag.
alvast bedankt!
http://lh4.ggpht.com/_zkzGhSmkg9I/TBTIBJs3h2I/AAAAAAAADCE/Kn90Md43WGQ/s512/13062010232.jpg
http://lh5.ggpht.com/_zkzGhSmkg9I/TBTIBzcVRKI/AAAAAAAADCI/VCFlJzvXg2o/s512/13062010233.jpg
http://lh6.ggpht.com/_zkzGhSmkg9I/TBTIAQTAEaI/AAAAAAAADCA/hpe5A5XILq8/s640/13062010231.jpg

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

2

Re: [FEEDBACK] Draakje Mjam!taart

Ik vind hem supermooi geworden!

3

Hij is onwijs leuk, geen verbeterpunten hoor!

4

Zo die is mooi geworden zeg  :Y
Ik hoop dat mijn eerste boetseerknutsel er net zo mooi uit komt te zien :think:

:thumb:

Groetjes Brigitte

5

Het is niet te zien dat je geen ervaring hebt met boetseren, hij is superleuk geworden  :Y

Groetjes, Krista

6

Superschattig!!  Ik zou alleen die 2 witte "stekels" tussen z'n oortjes weghalen. Die horen er niet echt... Hij heeft al die rij stekels van z'n staart naar boven, da's voldoende vind ik. Ik heb de Mjam niet gezien; misschien zitten ze er daar ook op??

Wel heel knap hoor, zo'n leuk beestje boetseren als je geen ervaring hebt!!  :thumb:

7

Erg leuk!

En ik denk dat ik de mjamtaart toch echt even op moet halen. Er komen zulke leuke dingen voorbij!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

8

knap gedaan hoor, heel mooi :thumb:

Groetjes, Franka

Poptie schreef:

Superschattig!!  Ik zou alleen die 2 witte "stekels" tussen z'n oortjes weghalen. Die horen er niet echt... Hij heeft al die rij stekels van z'n staart naar boven, da's voldoende vind ik. Ik heb de Mjam niet gezien; misschien zitten ze er daar ook op??

Wel heel knap hoor, zo'n leuk beestje boetseren als je geen ervaring hebt!!  :thumb:

In de mjam staan die stekels idd ook.. maar twijfel daar zelf idd ook wel een beetje over.. miss toch nog maar eens eraf halen en dan opnieuw kijken hoe ie is..

bedankt voor je reactie iig!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

10

bedankt voor jullie reacties!! erg leuk om te krijgen.. :Y

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

11

Wat een schatje is het

Groetjes Sandra

12

Leuk gemaakt hoor! natuurtalent dus  :Y

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

13

dankjullie wel! :o

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

14

So quite!

Als je het niet zeggen kan, bak het dan!