Onderwerp: lace flowers ook wel genoemd??
Hoe noem je de uitstekers van de lace flowers (zijn toch uitstekers??) ook wel? Ik probeer ze te vinden in verschillende webshops maar kan ze maar niet traceren, Iemand die mij helpen kan?
gr. Susan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » lace flowers ook wel genoemd??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe noem je de uitstekers van de lace flowers (zijn toch uitstekers??) ook wel? Ik probeer ze te vinden in verschillende webshops maar kan ze maar niet traceren, Iemand die mij helpen kan?
gr. Susan
Orchard Lace Flower Cutters
zo kan je ze vinden bij de leukste taarten shop..
en hoe heten die euh...stengeltjes waar je bloemen oid's op kan prikken, en die buisjes waar ze in moeten?? En dan heb je ook nog van die gekrulde "stengels" maar ik heb geen idee hoe ze heten dus oko niet waar ik moet zoeken.
gr. Susan en bedankt voor je vorige reaktie!
Hallo Susan,
Het is in dit geval handiger om een nieuw topic te openen als je een vraag hebt over een heel ander onderwerp, de titel kan niet zoveel tekst bevatten
Ik weet wel wat je bedoelt, maar ik weet ook niet zo goed hoe die buisjes heten. Wat je bedoelt met gekrulde stengels weet ik niet. Van wat voor materiaal zijn ze gemaakt?
ja ik heb het al aan de mod's gevraagd om de titel topic aan te passen, oh jij bent een mod, haahaha.....oké dan maak ik een nieuwe als dat handiger is.
gr. Susan
Nog ff over die buisjes en stengels enz enz
Staat hier niet tussen wat jij bedoeld?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … Path=21_68
Daar staan buisjes en spul voor bloemen
Ik heb ooit gehoord dat die buisjes waar je bloemen in steekt een celpic heet, maar webshop kent dat niet.
suc6!
Groet Idelet
flower pic
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » lace flowers ook wel genoemd??