1

Onderwerp: Mocht em weer maken...

voor de tweede keer, bruidstaart met witte chocorolletjes en vers fruit! 't blijft een crime om te vervoeren, maar vind em nog altijd mooi om te zien. Zelf was ik niet zo kapot van de zilveren letters bovenop de taart. Was op verzoek van het bruidspaar. Zelf had ik parelmoer of juist een kleur van het fruit gekozen.

Tweemaal gevuld met aardbeienmousse en chocochipkoekjes-creme en eenmaal met champagnecreme en frambozen.

Helaas niet een al te beste foto...

http://i45.tinypic.com/o854xi.jpg

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: Mocht em weer maken...

jaaa, prachtig en heerlijk om te zien, wat letters betreft ben ik het met je eens!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

3

Mooie taart en volgens mij ook erg lekker

4

Prachtig mooi weer! Het fruit ligt er zo mooi bij :thumb:  En die letters...misschien had je ze plat kunnen uitsnijden? Hoe is het met het hoofdje?

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

WOW, prachtig. Idd een beetje zonde van de letters

6

:Y ja erg leuk weer... de letters inderdaad neit zo mooi in het grijs.. ik denk als ze creme wit of ook van witte chocolade waren geweest dan was het wel mooi geweest

7

yummieeeeeeeeeee

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

heee daar issie weer! Ik ben zo'n sufferd dat ik je de vorige keer niet eens meer heb gemailed over hoe je dit nou hebt gedaan, terwijl je wel had gezegd dat ik dat mocht doen.... krijg ik een tweede kans?
Hij is zo gaaf!! Zo had ik de mijne dus ook ooit gewild...

9

nou dit staat nog op mijn lijstje.... mmmmm hij ziet er heerlijk uit.

10

De kleur zou ik ook anders doen,maar als ze dit willen,dan doen wij dat braaf.
De taart ziet er weer heerlijk uit. :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

Prachtige taart....die staat er echt zo bij dat je er zo wat wil afpakken  :P

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

12

Mjammie, hier ook zo'n heerlijke snoeptaart!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

13

Wat zijn mensen toch dom hè. Waarom luisteren ze dan niet. Met jouw keus was deze nu al geweldige taart gewoon perfect geweest. Die kleur past er inderdaad totaal niet bij. Zwart was zelfs nog beter geweest.

Niet denken, maar durven !

Ik heb deze op mijn to-do-list. Ik vind hem echt prachtig! Idd wat jammer van de letters, maar ja dat is niet anders...

Mag ik vragen waar je die witte chocolade dingen hebt gekocht of hoe je ze hebt gemaakt?

15

Tja, het blijft een GEWELDIGE taart !!!!

16

super!!, die chocolade rolletjes, koop je die zo??

Groetjes, Dorothea.

17

Erg mooi! En blijf even mee lezen want wil ook erg graag weten waar de chocorols vandaan komen.

18

Rolletjes heb ik van de Sligro. ik zoek nog wel effe merk en type. ze liggen hier niet standaard in t assortiment, moest ze bestellen.

19

Oh, hij ziet er echt zo lekker uit!

En mooi natuurlijk

20

Raar dat mensen dan ook niet luisteren naar goed advies of wel, hahha? Ik lust geen taart, maar deze zien er zelfs voor mij aantrekkelijk uit om een hap(je) van te nemen...

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

21

Wat een heeeeerlijke stapel :9  :9

:9  :9  :9  :9  :9  :9  :9  :9  :9  :9
hij ziet er heerlijk uit

carpe diem

23

Hoe heb je hem vervoerd?
Want midden in de zomer heb je volgens mij wel heel veel kans op smelten en bederven.

..*Heerlijk aan het bakken*..

Wauw, geweldig!!

25 Laatst bewerkt door Kadohke (17-04-2012 12:31)

Belletain schreef:

Hoe heb je hem vervoerd?
Want midden in de zomer heb je volgens mij wel heel veel kans op smelten en bederven.

gewoon als ieder andere taart. Bederven is niet anders dan bij een andere taart in de zomer en werk ik daarbij (zeker in de zomer) alleen maar met cremes.

Smelten was alleen van toepassing op het verschuiven van de witte chocostokjes en dan niet vanwege het zacht worden van de chocola, maar de botercreme waar het op was geplakt. Dit is makkelijk te voorkomen door de staafjes met royal icing vast te zetten.

wat ik bij deze taarten heb gedaan, was plastic folie in een lange strook om de stokjes heen tijdens vervoer. Zo bleven de stokjes zitten en vervolgens de plastic op lokatie verwijderen.