1

Onderwerp: ff zwaaien...

Hoi hoi,

Na maanden van twijfel nu toch maar weer mijn grote passie opgepakt en bij die passie hoort een forum dus dan maar meteen ff voorstellen  :D

Mijn naam is Dobbey a.k.a. Kim, 30 jaartjes jong en afkomstig uit een mooi dorp onder de rook van Hengelo (ov). Ik woon samen met mijn vriend en heb 2 huisdieren, een Hollandse Schapendoes van 8 jaar oud (net zo eigenwijs als het vrouwtje) en een lekkere eigenzinnige siamees van 2.

Vanaf mijn 14e tot mijn 18e voor banketbakker geleerd maar helaas wegens gezondheidsproblemen voortijdig gestopt met de opleiding. Op mijn 16e heb ik mijn eerste bruidstaart gemaakt van 3 etages afgewerkt met marsepeinen roosjes en de voorletters van het bruidspaar in chocola geschreven.

Na jaren van twijfel omdat ik toch wel weer wat wilde gaan maken heeft mijn vriend de doorslag gegeven door op mijn 30e verjaardag een icing-gereedschapskoffer (ik noem het maar ff zo) te bestellen en toen kon ik niet meer terug. Direct daarna heb ik de basis dingen bij besteld en de eerste bestelling voor een taart is een feit. Aanstaande woensdag ga ik het roze kasteel maken wat in het boekje staat wat er bij word geleverd, het enige verschil is dat ik hem niet van icing maar van botercreme ga maken. Ik ben heel erg benieuwd of ik de technieken nog weet of dat alles faliekant zal gaan mislukken  :+

Dit was hem voor nu, jullie zullen me denk ik wel veel op het forum zien zwerven.

Grtzz Dobke.

Never drive faster then your guardian angel van fly......

2

Re: ff zwaaien...

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Re: ff zwaaien...

Welkom ! ik ben heel benieuwd naar je roze kasteel !

Groetjes, Conny