Re: Mijn mooiste ooit? Zwart-wit-scheef
Hij ziet er super uit
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn mooiste ooit? Zwart-wit-scheef
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij ziet er super uit
Heb volgens mij alle luchtvochtigheids-ellende-taarten nu gezien, maar ook hier weer: práchtig práchtig práchtig!
Luchtvochtigheid EN zwarte fondant... = ellende! Maar ik zie er in je prachtige taart helemaal niets van terug!!
Wat een beauty!
Wow, prachtig! Vooral zonder topper... Ik ben ook erg benieuwd naar het hoe of wat van die pareltjes!
Wow! prachtige taart!
Prachtig!
Geweldig mooi gemaakt, vind je speelse parelrand ook echt fantastisch!
Pff wat een werk zul je hieraan gehad hebben. Maar mt een super resultaart
Die parelrand is niet mijn idee hoor, heb ik gepikt van Lonestar. En ja alles met de hand rollen, veel werk, maar wel een mooi resultaat.
Nou Linda.... Ik vind hem ontzettend mooi!!!
Zwart-wit blijft zo prachtig mooi vind ik!!!
HEEL erg mooi!
Prachtige taart alles de rand de deco heel erg mooi gemaakt
Ik vind hem echt heeeeeeel mooi
Echt een plaatje! Kwam je ruitjeswerk uit??
Maar je taart ziet er wel supergaaf uit,mooi gedaan,top
Niks van het drama te zien!!
Vindt het een hele mooie moderne taart .
Je mag jezelf een grote pluim geven dat je onder deze omstandigheden zo'n prachtige taart heb gemaakt!
Echt een plaatje! Kwam je ruitjeswerk uit??
Ja aan de zijkant wel, maar aan de bovenkant heb ik aardig moeten smokkelen, had ik even niet ingecalculeerd dat het bovenop anders gaat lopen, dan loopt het naar elkaar toe, maar gelukkig zie je daar niets van ivm taart erbovenop.
Net was de bruid trouwens nog even bij me en alles is goed gekomen, het zweten viel daar heel erg mee en iedereen vond m prachtig. Toch weer even heel leuk om te horen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn mooiste ooit? Zwart-wit-scheef