Re: high humidity weddingcake :(
Na 't lezen van je verhaal verwachtte ik een dramatische taart te zien, maarre.... eh.... waar héb je 't over???? 't Is een beauty!
Begrijp je frustratie, irritatie en ellende maar echt, er is nix van terug te zien!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » high humidity weddingcake :(
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na 't lezen van je verhaal verwachtte ik een dramatische taart te zien, maarre.... eh.... waar héb je 't over???? 't Is een beauty!
Begrijp je frustratie, irritatie en ellende maar echt, er is nix van terug te zien!
Oooooh wat een ellende toch he dat weer.... Maar ik zie er in je Tipsy taspy weddingcake helemaal niets van terug!! Vind 'm prachtig!
Ik vind hem ook heel mooi, vind de vorm echt super!
Snijd je de taart op goed geluk in de tapsyvorm of gebruik je er iets voor? En doe je het biscuit van te voren nog in de vriezer voordat je gaat snijden of is het gewoon goed te doen? Ik vind de taart echt super!!!
Snijd je de taart op goed geluk in de tapsyvorm of gebruik je er iets voor? En doe je het biscuit van te voren nog in de vriezer voordat je gaat snijden of is het gewoon goed te doen? Ik vind de taart echt super!!!
Nee, ik doe het kapsel/biscuit niet van tevoren in de vriezer. Bijvoorbeeld bij de bovenste, die uit n 18cm bakblik komt, die heb ik omgekeerd, onderkant naar boven dus.
Toen heb ik er een cakeboard van 12,5 op gelegd, en ben mes een mes gaan snijden vanaf de rand van het board tot de rand van het kapsel.
Dan snij ik hem door om te vullen en smeer hem af. kapsel ligt dus nog steeds ondersteboven. Dan in de koelkast. als de botercreme enigszins is opgesteven (? opgestijfd? ) dan keer ik hem om en smeer ik ook de bovenkant af.
En dat kan ik in ieder geval wel geloven dat je wel kon janken ... als alles zowat tegen zit!
Mooie taart!
Wat een mooie bruidstaart en wat een prachtig koppeltje
Heel erg mooi en idd van alle ellende niks te zien! Kunstwerk!
hij is echt super geworden, is echt niets van te zien op de foto hoor!
En idd wat een mooie aparte vorm!!
Klinkt idd als een hel, maar gelukig kunnen wij er niets meer van zien en dan denk ik dat het bruidspaar het ook niet meer heeft kunnen zien.
Hij is echt mooi geworden en zeker Tirza waardig.
wow, en dat ondanks de weeromstandigheden!! Wat is dat bruidspaartje mooi geboetseerd!
Ik zie verders niets aan de taart,maar aan je verhaal te lezen,waren er wel obstakels,vooral het weer is de afgelopen echt een spelbreker geweest.
Je taart vind ik er heel mooi uitzien,leuke kleurtjes.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » high humidity weddingcake :(