1

Onderwerp: koekjes!

Voor de allereerste keer koekjes gemaakt en versierd met fondant en royal icing.
Recept koekjes van PP, maar ik vind ze persoonlijk niet bijzonder (ben een zoetekauw).

Helaas zijn de koekjes nu al zacht geworden...ik heb geen gewone koektrommel, maar eentje van tupperware en ik las dat dit niet samenging. Dus heb ik ze gewoon met een bakpapier weggelegd. Misschien dat iemand een tip voor me heeft?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FBTDROAO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6YL8BDWV.jpg

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

2

Re: koekjes!

heel lief!!

3

Zijn erg leuk geworden, zeer lieve koekjes!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

dank jullie voor de reacties! Leuk om te lezen  :)

5

heel lief.

Heel leuk! Vind vooral de roze erg leuk  *D

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

7

Superleuk!!

Wat betreft het zacht worden: Het zou kunnen helpen als je een handje rijstkorrels bij de koekjes in de trommel doet. Dat werkt, net als in een zoutvaatje, vocht-absorberend.

8

superleuk , en al die lieve kleurtjes en die rompertjesss ahhh :D

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

9

mooie koekjes.
koekjesfee heeft op haar site een heel stuk over koekjes bewaren. wat ik begrijp is dat het vooral niet luchtdicht moet omdat dan inderdaad het vocht in de koekjes trekt, maar rijst vind ik misschien wel een oplossing, anders gewoon in een kartonnen taartdoos of toch even een koektrommel regelen.

10

Olga'74 schreef:

mooie koekjes.
koekjesfee heeft op haar site een heel stuk over koekjes bewaren. wat ik begrijp is dat het vooral niet luchtdicht moet omdat dan inderdaad het vocht in de koekjes trekt, maar rijst vind ik misschien wel een oplossing, anders gewoon in een kartonnen taartdoos of toch even een koektrommel regelen.

Hoi,
Klopt wat je schijft. De koekjesfee had hier op t forum ook geschreven dat ze de koekjes gewoon zo op een plank in de kast weg deed zetten.
Nou ja, mochten ze echt niet meer lekker zijn, dan leg ik ze gewoon onder een stolp, om naar te kijken ;-)
Groetjes en bedankt voor alle reacties!