Onderwerp: Een minitaartje voor een minimensje...
Mijn 1e babytaartje....
Vond eht wel moeilijk want alles liep mis....
Maar ik heb geprobeerd er nog wat van te maken....
Tips hoor ik graag...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een minitaartje voor een minimensje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn 1e babytaartje....
Vond eht wel moeilijk want alles liep mis....
Maar ik heb geprobeerd er nog wat van te maken....
Tips hoor ik graag...

Hoi, op zich is het een hartstikke leuke taart
. Ik denk wel dat 'ie meer zou leven als de baby van huidkleur zou zijn, of komt het door de foto dat de baby zo bleek is?
En met dit weer is het hartstikke moeilijk om een taart strak bekleedt te krijgen hoor.
Succes
.
Mooi taartje
Ik had denk het randje van het dekentje ook nog versierd met bv een randje met crimper, of sterretjes. Met dit weer heb je echt wel een mooie taart gemaakt. Zelf heb ik net een taartopdracht af waarbij men eerst een strik bovenop de taart wilde, na drie dagen proberen te harden heb ik maar gebeld dat dit gewoon niet ging lukken
.
hele lieve taart
Vind hem erg lief, maar idd een baby in huidskleur 'leeft'wat meer... 
meiden..bij licht is het huidskleur dus dat komt helemaal goed.... denk dat de blits de boosdoener was gisteravond
Leuk hoor, weer een ideetje voor een "verse" oma om een babytaart te maken. Heb je het met marsepein bekleed of met fondant ?
met fondant en deze was dus ook voor een verse opa en oma...
ze waren helemaal verrast...
Als ik op kraamvisite ga, dan maak ik mijn 2e babytaartje zoals ik hem eigenlijk wilde maken....
maar goed alleen zo leer je...
en ik had de taart toch in de koeling gezet vannacht op stand 1 en vanochtend geen gecondenseerde taart maar juist een heel stevig taartje....
Leuk hoor, weer een ideetje voor een "verse" oma om een babytaart te maken. Heb je het met marsepein bekleed of met fondant ?
Ik ben zelf de "verse" oma en wil mijn dochter de taart geven, dus ik ga zelf aan de slag van de week.
dank jullie wel....
Het dekentje ontstond als idee omdat 1 kant niet gelukt was met de hoekjes afwerken.....en het zag er niet uit.
Ik heb oevrigens gewoon een biscuit van 24 cm vierkant in vier gesneden, dus eht taartje is maar 1/4 van een bakblik....
Desalniettemin hadden ze met 6 er heerlijk van kunnen eten omdat de vulling machtig is.
Keukentje... Gefeliciteerd!!!
Ik ga voor de kersverse ouders van de week nog aan de slag....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een minitaartje voor een minimensje...