1 Laatst bewerkt door Deirdre (11-06-2010 22:18)

Onderwerp: SPOED: Kenwood

Ik heb zonet een Kenwood Prospero KM 266 besteld bij keukenwinkelinvinkel punt nl voor maar EUR 160.

Zij gaven aan dat zij slechts 1 jaar garantie afgeven, terwijl Kenwood standaard 2 jaar garantie geeft op al hun keukenmachines. Volgens de medewerker hebben zij de keukenmachines redelijk goedkoop kunnen inkopen, omdat Kenwood maar 1 jaar garantie afgeeft.

Ik las op het forum dat er meerderen bij deze internetwinkel een keukenmachine hebben gekocht.

Hebben jullie al problemen met een keukenmachine welke jullie bij deze internetwinkel hebben aangeschaft?

Als er defecten zijn, doen deze zich  voor vrijwel meteen na aanschaf of pas later.

Ik ga morgen mijn machine ophalen. Ben benieuwd naar jullie reacties. Het is nu wel een koopje, maar als de machine heel snel kapot gaat, dan niet meer.................

Re: SPOED: Kenwood

Ik ben daar 2weken geleden geweest om mijn kenwood mx271 te halen.. toen ik thuis kwam bleek dat dat ding volledig op hol sloeg en dus kapot was.. had hem daar gewoon even moeten testen, maar niet gedaan..
heb ze gemaild en omdat het zo snel was kon ik hem op laten sturen om te laten maken, of ruilen voor een andere kenwood km410 omdat ze de mx271 niet meer hadden..
vandaag weer geweest om hem te ruilen.. deze deed het gewoon goed.. dus ga ervan uit dat het prima is!!

wel staat er op de bon volgens mij dat ik 1jaar winkelgarantie heb en daarna nog 1 jaar fabrieksgarantie.
dus opzich toch 2 jaar!

tip is dus iniedergeval om hem daar even te laten draaien..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

3

Bedankt voor je tip!

Deden ze moeilijk over het omruilen?

Het zou wel fijn zijn als je toch 2 jaar garantie krijgt. Ik ben wel benieuwd wat er precies op de bon staat. Zou jij dat misschien nog even kunnen kijken? Alvast bedankt!

Is de KM 410 fijn?

Heb nog even gekeken voor je, maar het is toch maar 1jaar garantie..

ze deden helemaal niet moeilijk om het omruilen.. ik had een mailtje gestuurd over dat ie op hol sloeg en dus kapot was, hoe we dat konden oplossen. en kreeg een mail terug dat ik hem op mocht laten sturen naar de fabriek en omdat het nog maar zo kort geleden was dat ik hem gekocht had mocht ik hem ook omruilen in de winkel.
die mx271 hadden ze niet meer, dus mocht kosteloos omruilen voor de luxere en duurdere km410.
dat was gelijk hun oplossing, dus daar was ik erg tevreden over.

ik heb de km410 nog niet gebruikt.. gisteren pas opgehaald. maar wat ik las in een ander topic is dat mensen er tevreden mee waren. hij is krachtiger als de mx271 en kan dus ook marsepein kneden en kleuren...

je kan de km410 uit nog uitbreiden met bijvoorbeeld een blender.

hoop dat je hier wat aan hebt..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

5

hier ook iemand die de trots bezitter is van de km410, al 4 dagen lang  :D
Ze hebben goede service. Bij mij ontbrak de K-klopper in de doos. Deze hebben ze meteen de volgende dag op de bus gedaan!

Ikheb hem al gebruik voor het maken van biscuit en dat doet ie goed!! En ik glunder helemaal als ik naar het aanrecht kijk. Hij is zo mooi!

Ik wil van de week BC 1:1 proberen. (Dit moest met de K-klopper dus heb ik nog niet kunnen testen)

Liefs, Zanoni

6

Vandaag  heb ik de machine opgehaald. Machine zag er heel mooi uit, maar was wel een beetje beschadigd en had ook het idee dat het al een keer was gebruikt. Ik meende etensresten te zien.

Ik heb het apparaat uitgeprobeerd en de motor deed het gewoon.

Na lang getwijfel heb ik het toch maar gekocht. EUR 160 is toch wel een koopje.

Ze hebben nogmaals bevestigd dat er maar 1 jaar garantie wordt afgegeven.