1 Laatst bewerkt door smarianne (11-06-2010 19:03)

Onderwerp: Zilveren Huwelijk bijna ramptaart

ppfff puffen en zweten, letterlijk en figuurlijk. Ik kon wel janken gisteravond, zie topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 29&p=2
Mijn dank is dan ook groot aan Jol123! Die weer 123 met een oplossing kwam en mijn taart heeft gered!!! *zoekt hartje smiley*
Zeer tevreden zijn ze met een loodzware doos afgezet en ik zit met een blij gevoel (dat was gisteravond, vanacht en vanochtend eggie niet zo)

Ze zijn weer alle 4 4x gevuld, met banketbakkersroom en aardbei jam. Gelukkig maar want ik heb hem in de keuken laten staan vanmiddag met de ventilator erop. Ik was op het laatst zelf behoorlijk onderkoeld.

Nogmaals Jol bedankt en dikke kussen voor jou!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ST6YFC3H.jpg

Re: Zilveren Huwelijk bijna ramptaart

o meid, wat hebben we toch een stresvolle dagen achter de rug he!
je hebt er toch wat moois van gemaakt, heel verschil met die andere foto :Y  wat een oplossing!!
heb je nou gewoon een extra laagje fondant erover gedaan? of heb je die oude laag eraf gehaald?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Prachtig :)

Voor meer foto's van mijn lekkere creaties volg link
http://www.dushicakes.nl/

4

Ohhhh die is opgeknapt zeg! De drama is er niet meer van af te zien hoor! Wat een verschil met de ander foto!
Nou snel ontstressen hoor!

5

Prachtig

6 Laatst bewerkt door smarianne (11-06-2010 19:19)

Dun laagje extra over de onderste Tirza. Zelf was ik nooit op die oplossing gekomen. Soms heb je even een push nodig van iemand anders. Ben nu echt blij dat ik deze achter de rug heb. Vanavond nog 1tje, maar lang zo'n grote niet en de lucht lijkt hier.......geklaard :D

Ohw ja.........en je bloemen liggen on top Tirz ;)

7 Laatst bewerkt door Jol321 (11-06-2010 19:28)

Ik mail je net, maar natuurlijk ook nog even hier!
Ben trots op je!!!!  :Y  Je hebt zoveel stress achter de rug, maar zet toch maar mooi een super mega taart neer! Erg leuk, om nu te lezen, dat ze "zeer tevreden met een loodzware doos" de deur uit zijn! Meid, lekker op de bank en benen omhoog zou ik zeggen (maar wetende, dat er nog een taart wacht, zit dat er waarschijnlijk nu niet in  :( ).
Ik hoop, dat de adrealine nu door je lijf gaat en je kan genieten van je werk! Prachtig met dat lint, de harten en Tirz-flower on top  ;)

:think: misschien toch maar een naamswijziging aan Marianne vragen  :lol:

Groet, Jolanda

8

jee, wat een verschil!! het is een hele mooie taart, ze ziet het drama echt niet meer

9

Prachtige taart geworden hoor Marianne. Wel balen natuurlijk dat het zo'n stress gedoe wordt.
Je hebt er desondanks toch iets prachtigs van gemaakt, mag je best trots op zijn!!!! :thumb:

Groetjes Ymie

10

O wat erg. Ik kan mij je stress zo goed voorstellen. Wat zal je gebaald hebben. Maar het mooiste is nog dat je eindresultaat echt super fantastisch mooi is. Geweldige taart.

Wat heb je om de onderste hartjes gedaan? Kan het niet zo heel goed zien.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

11

Super mooie taart :Y  :thumb:

12

PRACHTIGE taart good job :thumb:

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

13

Heeeeeeeel mooi !

14

Wat een stresss maar het eindresultaat is prachtig zeg, echt supermooi en zo knap dat je met dit weer zo'n mooie taart kunt maken !

Groetjes, Conny

15

Maggie schreef:

roosje met de spiralroller gemaakt. Volgens mij stond dat in het 1e nummer van de mjam.  Boek van Peggy Porschen stonden deze harten met rolroosjes maar aangezien ik dat teveel werk vond heb ik voor een wat makkelijker oplossing gekozen omdat ik niet veel tijd had voor voorbereidingen. Maar ongeveer allemaal dezelfde balletjes rollen met handschoenen aan is ook geen peuleschil  :s

16

Oooh wat een verschil en wat is ie ontzettend mooi geworden!

Wat een plaatje is het geworden!! Een heel verschil met de foto die je gisteren liet zien :)
Je ziet er helemaal niks van, gewoon een perfecte taart!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

18

Oh, Marianne, die is PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet/wist niks van het drama, dus ik zie hetzelfde als het bruidspaar, een FANTASTISCH mooie taart :thumb:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

19

Hij is geweldig!!

Ik heb net even gekeken naar hoe hij de vorige dag was en daar zie je echt helemaal niets meer van. Heel erg goed gedaan! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

wat een prachtige taart.
complimenten  :thumb:

carpe diem

21

Heb geen vergelijkende "drama"-foto, maar dat hoeft denk ik ook niet, je verhaal spreekt boekdelen en je foto ook: zonder verhaal erachter denk je: nix aan de hand! Met verhaal erbij 't zelfde: nix aan de hand, 't is een práchtige taart!!!!! :thumb:

"Begin de dag met een dansje..."

22

smarianne schreef:
Maggie schreef:

roosje met de spiralroller gemaakt. Volgens mij stond dat in het 1e nummer van de mjam.  Boek van Peggy Porschen stonden deze harten met rolroosjes maar aangezien ik dat teveel werk vond heb ik voor een wat makkelijker oplossing gekozen omdat ik niet veel tijd had voor voorbereidingen. Maar ongeveer allemaal dezelfde balletjes rollen met handschoenen aan is ook geen peuleschil  :s

Thanks
Ik heb het wel een keer met rolroosjes gedaan (voor mijn T&T taart) en dat was inderdaad vreselijk veel werk. Maar dit ziet er ook echt super uit!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

23

Wauw, prachtige taart! Ik lees net je andere topic, pfffff....wat een gestress! Is niet af te zien aan deze.
Succes met de andere taart vandaag  :thumb:

Groetjes, José

24

Ongelooflijk zoals ie na alle drama is geworden, petje af!

25

Hij is prachtig! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl